Skogli Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg har noen spørsmål om hvor mye jeg kan ta med meg av alkohol og tobakk når jeg kjører Sverige til Norge. Og et spørsmål som kanskje ligger litt på loven: Hvis jeg har litt for mye med meg og jeg ser at det er folk på tollstasjonen, hvis jeg stopper før stasjonen, kan de ta meg for smugling da? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 http://www.toll.no/templates_TAD/Article.a...nguage=NO#kvote Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2009 Tusen takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Sjansen for å bli stoppet i tollen er liten. Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Hvis jeg har litt for mye med meg og jeg ser at det er folk på tollstasjonen, hvis jeg stopper før stasjonen, kan de ta meg for smugling da? Nå kjenner ikke jeg til alle grenseovergangene her i landet. Men de fleste grensetollsteder jeg har passert, har vært plassert INNENFOR grensene. Så når du ser at det er kontroll, er du allerede i Norge, og har mao smuglet, om du ikke kjører på rødt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå