Laffe Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Heisann. Hovedopptaket er jo den 20juli og jeg har søkt meg på forskjellige steder, men har ennå ikke funnet meg bosted enda... Hvordan har dere gjort det, og hva gjør dere om dere ikke har kommet inn på det stedet du hadde håpet på?... Jeg er meget sikker på at jeg kommer in på førstevalget, men jeg kan jo også ta kraftig feil... Noen tips for hva jeg kan gjøre? Takk. Lenke til kommentar
Ad Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg søkte hvertfall hybel i fjor, skrev kontrakt og betalte depositum i februar/mars i år. Tar over hybelen 1. juli og flytter inn til høsten dersom jeg kommer inn. Jeg tror det er lurt å være tidlig ute. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Jeg ville prøve å finne hybel nå. Markedet kommer til å bli mye tøffere etter 20 juli og da kan du ende opp på en elendig hybel og det er ganske kjipt å ha for et år. Lenke til kommentar
castorxx Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Finn hybel nå, det blir kaos når det nærmer seg. Mange utleiere har forståelse for at du kanskje ikke kommer inn på skolen, men allikevel ønsker å sikre et bosted. Har hørt om flere utleiere som tilbyr at du betaler for den første mnd (si august) uansett, og deretter løses fra kontrakten dersom du ikke kommer inn, og det er jo til å leve med. Hør med utleier om dette kunne vært en mulighet, så er du sikret i tilfelle det ikke skulle gå veien Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Forøvrig er studenthyblene gjennom f.eks SiT greie å ha i bakhånd. Vet ikke hvor du har søkt, men slike studenthybler har grei ordning på det med å si fra seg hybelen når man ikke kommer inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå