Gå til innhold

Error 0x800704D ved kopiering fra WD MyBook 250GB

Anbefalte innlegg

Hei!

Har et problem med en ekstern disk av typen Westeren Disk MyBook 250GB som brukes til backup. Skulle slette noen gamle filer fra den men endte opp med "En uventet feil hindrer opperasjonen (...) Error: 0x8007045". Erroren kommer ved lesing av større filer så vidt jeg har sett.

Har kjørt chkdsk men jeg får bare noe sånt som Filsystemet er av typen RAW og at chkdsk ikke støtter RAW som svar (Vista 32-bit), og at chkdsk ikke har direkte tilgang til volumet (Win 2K). Har selfølgelig prøvd med /x parameteret i både Vista og 2K

Kansje en reformatering hadde hjulpet, men vil helst ikke formatere denne disken uten å vite at det er siste utgang.

Takk for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det hadde jo vært fint og fått ut filene som var der før jeg formaterte. Har all musikken og en del GB med andre ting liggende der nå, uten ekstra kopier. Måtte formatere den "normale" disken min, tenkte det gikk bra i og med at jeg hadde en backup liggende :wallbash:

Endret av Rockie
Lenke til kommentar
Prøv et recovery program som f.eks GetDataBack. Demoversjonen vil scanne disken og liste alt som er tilgjengelig.

Så kan du eventuellt kjøpe fullversjonen og kopiere filene over til en annen disk.

Det skal jeg se på :)

prøvd å kjøre opp en linux livecd og gjøre det hele der? hvis det skulle være vistafeil.. hvis ikke det heller går, så er jeg tom for ideer desverre..

Tror ikke det er en Vistafeil, Windows 2000 tok den heller ikke. Skal sjekke med Linux og, har det innstalert

Edit: Fikk kopiert ut 10.3GB via Linux Mint :) Var ikke med plass på den disken, men gjør et forsøk til i Vista nå. Ser ut til å gå bra.

Endret av Rockie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...