NaughtyLittleDoggie Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Hei, jeg har sett på en tv som jeg kan bruke til Data-skjerm, men også til å se filmer fra dataen... er dette et bra kjøp?! http://www.elprice.no/tv-dvd/flat-tv/samsu...ull-hd-le40a656 Takk for hjelp og tips! Lenke til kommentar
NaughtyLittleDoggie Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 Ingen som kan fortelle meg om dette er et bra kjøp? Lenke til kommentar
tevil Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Tven er bra den, for all del. Men liker ikke å sitte med musa å styre f.eks internett-sider med min. Bildet er skarpt, men det er et eller annet feil med det. Som om man blir sliten i hodet/øynene ganske fort. Vrient å forklare skikkelig merker jeg. I tillegg må man svært mye nærmere enn ved tv-titting for å faktisk kunne lese teksten. Ville sagt ca 1m-1,5m er maks avstand. Prisen for tven er veldig grei for kjøpt i butikk, og jeg er meget fornøyd med min til tv, film, ps3 og tilkoblet til pc for å vise filmer/bilder. Krevde mye justering for å få det bildet jeg ville ha, og måtte kjøpe meg en kalibrerings-disk for å bli fornøyd med innstillingene. Lenke til kommentar
NaughtyLittleDoggie Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 Hmmm, ja, skjønner. Men kommer jo ikke til å sitte mer en 1,5 meter unna... Men jeg har tenkt til å få kjøpt en TV som jeg kan erstatte data-skjermen med. Og en kompis hadde denne og brukte den til det og den virket ganske bra. Har du noen andre anbefalinger til den slags, av TV'er. Jeg kan ikke så mye om akkuratt dette! Lenke til kommentar
tevil Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Skjønner utfordringen med å finne en bra tv til pc istedet for å blakke seg på en duganes 30"++ pc-skjerm. Har ikke oversikt over hvilke som har lavt inputlag hvis du skal spille på den. Jeg har ikke prøvd spill på min, så har ikke noe erfaring. Men Fifa, LittleBigPlanet, Burnout og GTA funker fint uten at jeg merker noe til inputlag-problematikken. Men om den er noe dårligere enn andre tviler jeg på. Masse lysstyrke og god kontrast vitner om at den burde være blant de bedre til pc-bruk. Vedder på at du blir fornøyd med den, men er du vant til en god pc-skjerm blir det ikke det samme spør du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå