tsghost Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Hei! Skal selge min Xbox 360, og lurer på hvor mye jeg bør legge den ut på finn for. Xboxen har Falcon og HDMI. Dette følger med: - 1 trådløs kontroll med ladekabel - 1 Headset Disse spillene: - Skate - Skate 2 - Rock Band med trommer (med ny og forsterket basspedal), gitar og mikrofon. - Guitar Hero 3 (Med gitar) - Burnout Paradise - GTA IV - Project Gotham Racing 4 - Shaun White Snowboarding - Call Of Duty 4 - Forza Motorsport 2 - Frontline: Fuels Of War (Special Edition) - Halo 3 (Legendary Edition med Master Chief hjelmen) Håper noen her inne har peiling på hvor mye jeg kan kreve for den, da jeg er helt grønn på dagens priser. Beklager om tråden er feilpostet. Om den er det, kan den flyttes/stenges. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Tror ikke noen gidder å kjøpe hele pakka, men heller spillene separat. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Tror ikke noen gidder å kjøpe hele pakka, men heller spillene separat. Selvfølgelig vil noen kjøpe hele pakka hvis det er en grei pris på den. Hvis du er ute etter å få mest mulig penger, ville jeg solgt tingene èn og èn. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Det var vel egentlig det jeg mente Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Unødvendig bump madafaka, han har solgt den allerede (husker ikke hvor mye du fikk jeg regroT?) Lenke til kommentar
madafaka Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Unødvendig bump madafaka, han har solgt den allerede (husker ikke hvor mye du fikk jeg regroT?) Hvordan kan jeg vite at han har solgt den? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Fordi han ikke har bumpa for flere svar, og siste svar er 2 måneder gammelt? Lenke til kommentar
madafaka Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Fordi han ikke har bumpa for flere svar, og siste svar er 2 måneder gammelt? Så ikke det xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå