Glugglight Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Hei! Jeg lurer egentlig bare på ca. hvor mye et Mamiya RB67 er verdt. Jeg har arvet kameraet og det er i god stand, men jeg vet ikke hva et slikt kamera ville blitt solgt for i dag. Jeg har ikke tenkt å selge kameraet, men er bare litt nysgjerrig Jeg lurer også litt på hvor det går ann å få tak i ekstrautstyr til kameraet, og kanskje noen gode nettbutikker for 120-film og annet, litt mer avansert/spesielt fotoutstyr. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Kommer an på hvor mye ekstrautstyr som følger med, se f.eks denne omfattende pakken som har buy-now pris på 950$. Lenke til kommentar
world wide weird Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Gratulerer med fint kamera! Foto Import i Trondheim og Antonio Stasi i Bergen har 120-film, og sikkert noe annet snadder innimellom også. E-bay er også et godt sted for å finne 120-film. Sist jeg handlet fikk jeg 10 ruller Ilford s/hv for 120,-. Ellers er markedsplassen på foto.no, og nevnte E-bay fine steder å lete etter ekstrautstyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå