neXon Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg skal snart på besøk til en bekjent dataXpert som menar at han kan alt innen data, Derfor trenger jeg eit MEGET vanskelig spørsmål...da mener jeg svert komplisert...så han får noe å gruble på Lenke til kommentar
Vang1 Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 spørr han om han kan alt. svarer han ja, tømmer du litt eddik på han, og sier "beep, wrong answer". Folk som kan alt er patetisk. Ingen kan alt innen data. Mange som er utrolig dyktige, men ingen som kan alt. Bedrevitere er en stygg ting, og selvtillitt blir kvalmt i store mengder ^^ Kos deg på besøket ditt. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Hvor gammel er han? Dersom han er relativt ung, kan du spørre om ting som: Hvilken kickstart fulgte med på Amiga 500, og hvilken fulgte med Amiga 500+? Hvilke kommandoer man måtte skrive for å laste ett spill fra 5,3" disketter på Commodore 64? Et windows-spørsmål: Hvordan setter man rettigheter på registernøkler i Windows 2000? Og få han til å svare på signaturen min Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 "forklar oppbyggingen av reg_edit" Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Hvilke kommandoer man måtte skrive for å laste ett spill fra 5,3" disketter på Commodore 64? 5.25, takk Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 ..... Og få han til å svare på signaturen min Jeg kan svare på siggen din! søk på google etter clown+s*x, eller no, så finner du det ut Lenke til kommentar
neXon Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 han er 34år så han er ingen "no0b" hehe Lenke til kommentar
shabador Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 ..... Og få han til å svare på signaturen min Jeg kan svare på siggen din! søk på google etter clown+s*x, eller no, så finner du det ut Det du finner der er bare imitasjoner... Ikke SKIKKELIGE klovner... Noen andre enn meg som syntes klovner er seriøst skumle? Lenke til kommentar
rabagast3 Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg har selv erfart at de som kan "mest" om data, er de som sier at de ikke kan så mye. For jo mer data du kan, jo mer vet du at du ikke kan Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Hvordan setter man rettigheter på registernøkler i Windows 2000? regedt32 ->sikkerhet er jo ikke vanskelig det da. gammel slager jeg tok på en kompis av meg, "hva er en VRM?" (det er en voltregulatormodul som brukes til å justere volt på dualprosessorsystemer, men det er det ikke så mange som vet) Lenke til kommentar
shabador Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Hvordan setter man rettigheter på registernøkler i Windows 2000? regedt32 bare måtte....hehe [/code] Jeg stresset som faen med å finne ut av det første gang Ett annet spørsmål... Hvor kan man bruke knappen scroll lock i dag? (I windows) Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg stresset som skitt med å finne ut av det første gang hehe..prøvd å sette full tilgang for alle sammen på hele HKEY_LOCAL_MACHINE ? da får du opp en artig feilmelding Ett annet spørsmål... Hvor kan man bruke knappen scroll lock i dag? (I windows) teller MS-DOS prompt? Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg har selv erfart at de som kan "mest" om data, er de som sier at de ikke kan så mye. For jo mer data du kan, jo mer vet du at du ikke kan Meget godt sagt :wink: Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Ett annet spørsmål... Hvor kan man bruke knappen scroll lock i dag? (I windows) [genimode]Du bruker den til å scrolle vinduet nedover i Excel... [/genimode] Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Spør han om masse GNU/Linux, *BSD og Unix greier... Da får han muligens hetta.... "Hvordan setter du opp sendmail UTEN å bruke M4-makroer" (Det er et ******** uten like, må nesten kunne binært for å få til det...) Lenke til kommentar
Star Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Hvor mange textures har du i renderingen på skjermkortet ditt? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg har selv erfart at de som kan "mest" om data, er de som sier at de ikke kan så mye. For jo mer data du kan, jo mer vet du at du ikke kan Meget godt sagt :wink: i tillegg vil dem som regel ikke at andre skal vite det, fordi det alltid er folk som spør dem om de kan hjelpe dem med div. PC problemer.. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Hvordan setter man rettigheter på registernøkler i Windows 2000? regedt32 ->sikkerhet er jo ikke vanskelig det da. gammel slager jeg tok på en kompis av meg, "hva er en VRM?" (det er en voltregulatormodul som brukes til å justere volt på dualprosessorsystemer, men det er det ikke så mange som vet) Det visste jeg, fordi jeg har et slikt hk Vet du forresten grunnen? Den er ganske enkel. Stort sett så har de fleste hk (singel cpu) 1 volt regulator (fornuftig), men det er mange "billige" dual cpu hk som også har 1stk vrm modul innebygd som da gir spenning til 2stk cpu'er, det er ifølge (f.eks dell/serwerworks) ikke så bra i forhold til stabilitet, noe som er ganske naturlig. Dessuten så har de ofte eksterne VRM moduler fordi da blir det ikke så mye støy i elektronikken + at den faktisk lager en del varme. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Man trenger ikke å spørre så vanskelige spm...det holder med å spørre etter en P4-kjøler så begynner de å vise deg AMD-kjølere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå