Gå til innhold

Oppdatering av firmware på LG KF750

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle hatt en oppgradering på min selv, ettersom den har begynt å oppføre seg merkelig. Men såvidt jeg vet så går det ikke. Ifølge dette nettmøtet skulle de ha forbedret dette systemet på starten av dette året, men det har jeg sett lite til. Kjipt å sende inn mobilen bare for en sw-oppgradering :hm:

Endret av steoh
Lenke til kommentar

I det siste har bakgrunnslyset til skjermen begynt å slå seg helt eller delvis av ofte. Ofte må jeg prøve å slå den på mange ganger før det går. Rimelig irriterende. Men må si at den har fungert problemfritt i snart ett år, og telefonen holder seg meget godt ellers. Etter en sw-oppgradering blir den forhåpentligvis så god som ny :) Men tror jeg ska kjøpe meg ny uansett, så kan jeg får holde ut så lenge.

Lenke til kommentar
Skulle hatt en oppgradering på min selv, ettersom den har begynt å oppføre seg merkelig. Men såvidt jeg vet så går det ikke. Ifølge dette nettmøtet skulle de ha forbedret dette systemet på starten av dette året, men det har jeg sett lite til. Kjipt å sende inn mobilen bare for en sw-oppgradering :hm:

Systemet er der, men det er ikke like knirkefritt som Nokia sitt og KF750 er ikke støttet.

Lenke til kommentar
og KF750 er ikke støttet.

Årsaken til det er at KF750 bruker et annet chipset enn andre LG. Den har samme chipset som de fleste nye Sony Ericsson (A2 DB3150), og må derfor flashes med samme verktøy som Sony Ericsson.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...