Shotgun Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg har kommet ganske langt i spillet (tror jeg). Et angrep på egen base viser seg å volde problemer. Har skutt en hel gjeng på utsiden av leiren. Etter hvert greier jeg ikke å holde dem på utsiden. Vietcong rykker inn, og jeg greier ikke å stå imot presset. Får beskjed om retrett, men da er det fullt av fiender i leiren. Problemet er at jeg ikke finner noe sted å stikke av(!) Noen som har forslag til hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Det er et vanskelig brett uten tvil. Tingen er å knerte de karene som kommer løpende med planker til å springe over skyttergraven med.. har de først fått den påplass så er eneste valget å sprenge den med en håndgranat.. Du har også en liten "granatkaster" på siste brettet fant jeg ut etter litt.. trykk på 4 så får du den fram.. denne er meget effektiv imot samlinger av VC'er ! Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 At det brettet er vanskelig, det kan jeg være enig i. I løpet av natten er det ikke en Vietcong som kommer over den skyttergraven. Tusen takk for hjelpen. Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Når du hører at du skal retrettere så løper du bare fort bakover i campen. Deretter så skal et nytt brett laste og så er det på'en igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå