Sennepo Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Hallo, trenger litt hjelp til Frifamilie tjenesten til Telenor. * Vi er nå fem personer som er meldt inn i samme Frifamilie, alle er i samme familie (samme etternavn). For å senke telefonregningene vil vi gjerne melde inn kjæresten min, som nå har Netcom. Hun skal nå bytte telefon og bytte til Telenor abo. Hun er under 18år, og har ikke samme navn eller adresse som de andre medlemmene i Telenor Frifamilie-løsningen. Hvordan kan vi (om mulig), melde hun inn i Frifamilie-løsningen vår som en 6. person? * Om dette ikke er mulig, finnes det noen andre muligheter for at vi to kan ringe gratis/billig til hverandre? Selv sitter jeg med Djuice complete, og kjæresten min (som ikke er medlem av frifamilie) står åpent for de fleste abo. (ikke de dyreste da ^^,) * En tredje løsning, kan det være å lage en egen løsning med vår egen frifamilie? Da jeg sitter med Telenor Djuice Complete, og kjæresten min også skal ha noe lignende? _________________________________ Takker for alle forslag og mulige løsninger for å få ned regningene våre <3 Endret 28. juni 2009 av BSn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Frifamilie krever at dere har samlefaktura, står ingenting om samlet etternavn. Lenke til kommentar
Huni Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Bare å melde henne inn. Eneste som skjer er at alle i FriFamilien får en felles faktura, Dvs at det blir mora/faren din (den som står ansvarlig for FriFamilien) som får regninga te dama di! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå