toyotacarina Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Har en toyota carian 1997. 220 000 km. har netttopp vært på EU kontroll med null feil. Synes styringen over lengere tid har vært litt vinglete, spesielt når jeg svinger litt fram og tilbake i hastighet. synes ikke den drar i noen spesiell retning, er liksom bare litt vinglete. Vurderer sterkt å ha bilen på en forstillingskontroll på et verktsted. Noen meninger om hva det kan være og hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
Trancender Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Kan det være noe med lufttrykket i dekkene? Lenke til kommentar
toyotacarina Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2009 tror ikke det er lufttrykket. Jeg har sjekket lufttrykket uten at det har hjulpet. Lenke til kommentar
Bruker-111299 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Sjekka om det er mye dødgang? Lenke til kommentar
toyotacarina Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 Tror ikke det er all verdens døgang. fikk en bilmekaniker til å prøvekjøre. Han mente bilen ikke var så gal. Men anbefalte å evt bytte støtdemper, lenkearm og stab. foringer som kan ha en del å si for styringen. Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Du må vel kanskje også sjekke spissingen i tillegg til det som er nevnt over. Hvis du har hatt bilen en stund, ser du hvis det er litt skjev/merkelig slitasje på for-dekkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå