Gå til innhold

Hjelp med Lydplugg Windows Vista.

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har et lite problem med lyden.. har ikke akuratt så peiling på pc! Så håper noen kan hjelpe meg!:)

Kjøpte en ny pc for noen måneder siden, alltid hatt høytalern pluggen koblet bak i kabinette. I går tok jeg den ut å koblet noen høretelefoner inn, da fikk jeg sånn at windows vista godkjente "høretelefonene" men jeg trykket. "Ikke vis dette igjen, avbryt" Og lyden forsvant! :(

Jeg prøvde i dag å koble høytalerne inn som før, å nå får jeg ikke lyd i det hele tatt! :(

Men har 2 plugger foran på kabinette å den ene fungerer, men da for jeg litt støy..

Hva skal jeg gjøre sånn at jeg kan få det som jeg hadde før!? :( Sikker på at jeg aldri skulle ha trykket "ikke vis igjen å avbryt.."

Tusen takk for nyttige tips/hjelp som kan få problemet til å bli borte!

Alex :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du vet at grønn er for høyttalere og rosa for mikrofon? Nede ved klokka i Windows finner du muligens programmer for lyd enheten din der du kan endre innstillinger.

Hehe, kan litt mer hehe! :) Den fungere normalt:)

Har jo lyd på pcen. Ved å bruke pluggen foran på kabinette, men ikke den bak! :( Dette skjedde jo når jeg byttet om til høretelfonene, å den Windows Vista "Funnet greia" kom opp..:/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...