Martinzen Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Jeg prøvde å søke og slik men får bare feilmeldinger. Skal til Japan i sommerferien og har vurdert psp kjøp lenge. Er det noe mulig å kjøpe psp der og eventuelt spill hvis jeg finner med engelsk ? med tanke på språk, sone, tilkobling her hjemme til PCn/andre psp og eventuelt andre problemer Kansje kjøpe en del spill også hvis det er mulighet for det, med tanke på språk Endret 28. juni 2009 av Martinzen Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Spill til PSP er sonefri. Men laderen til PSP-en virker ikke her i Norge hvis du kjøper den fra Japan Lenke til kommentar
Martinzen Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2009 At psp er sonefri har jeg hvertfall fått med meg selv hvor uvirkelig det høres ut at noe er sonefritt. Men om det er andre "dypere" problemer jeg kan støte på ? f.eks tilkobling til psper kjøpt andre steder. Tilkobling til PC/nettet o.l Takk på forhånd for hjelpen =) Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Tilkobling til PC eller nettet funker fint UMD-filmer er forresten ikke sonefrie. Lenke til kommentar
Martinzen Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 Kjempebra Filmer hadde jeg hvertfall aldri planer om å kjøpe til psp heller så det gjør ikke så mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå