Gå til innhold

bærbar til skolebruk

Anbefalte innlegg

heisann,

jeg trenger altså en bærbar, så da hadde det jo vært kjekkt viss noen har anbefalinger og tips å komme med.

den skal altså primært brukes til skole. så kriteriene som gjelder er følgende:

-pris. gjerne så billig som mulig, men hvertfall max 5000kr

-enten 14 eller 15", de 10" netbook sakene blir vel litt i minste laget?

-er en fordel med litt grei hdd. gjerne 320gb

-hdmi ut hadde vært fint, med kanskje vanskelig å få i den prisklassen?

-det skal sannsynligvis brukes win xp eller en linux distro, men de fleste kommer vel dessverre med vista som standard?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I og med at du skal bruke denne på skole, så blir det strenge rettningslinjer på de videregående skolene i flere fylker fra nå av. F.eks Buskerud, Hordaland og Nordland fylkeskommuner nekter nå å la elever bruke privat-eide PCer i skolene (Offentlige VGS). Jeg vil anbefale deg og undersøke hva fylket/skolen der du går/begynner tilltater.

~ Mortis360

Lenke til kommentar
I og med at du skal bruke denne på skole, så blir det strenge rettningslinjer på de videregående skolene i flere fylker fra nå av. F.eks Buskerud, Hordaland og Nordland fylkeskommuner nekter nå å la elever bruke privat-eide PCer i skolene (Offentlige VGS). Jeg vil anbefale deg og undersøke hva fylket/skolen der du går/begynner tilltater.

~ Mortis360

hei. det er ikke snakk om videregående, men høyskole, så det er ikke noe problem. men ellers takk for tipset ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...