haarod Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Ja, jeg fikk vondt i nakken for fire-fem dager siden, også ble det ganske bra, men i dag var det plutselig veldig vondt igjen. Det gjør vondt i bakre venstre del av nakken, så det gjør mest vondt når jeg skal se til høyre. Drev og skatet litt (for første gang på en del år) når skaden oppsto, så jeg antar at det er en form for strekk eller noe. Noen kjerringråd eller tips? Har tenkt meg til legen, men trenger penger til andre ting denne uka. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Fattern er kiropraktor, og jeg kan sikkert forhøre meg med han når han er hjemme igjen. Men jeg er temmelig sikker på at det er strekk, og da vil jeg anbefale deg å prøve noen tøyeøvelser, og bare ta en liten tur til din lokale kiropraktor. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Har hatt det samme selv Det eneste du kan gjøre er å la være å vri hodet slik at det området som er skadet ikke blir utsatt for mer stress. Går over av seg selv etter noen dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå