Teac Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Har en hp laptop som jeg har drasset frem og tilbake fra skolen i et par år og nå har det trådløse nettverkskortet blitt løst. Av og til finner maskinen kortet og av og til ikke. Jeg har skrudd opp dekslene og prøvd å skru skruene fastere uten at det hjelper noe særlig. Tror at selve kortet sklir ut. Noen forslag til forbedring? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Ledningen på kort og hk sitter godt? Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Du har vel ikke en dv6000 ? I så fall ta en titt her Lenke til kommentar
Teac Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2009 Ledningen på kort og hk sitter godt? Ja, jeg tror det. Ledningen har jeg aldri rørt. Jeg har kun tatt selve brikken ut og inn. Da pleier som oftest kortet dukke opp i device manager igjen. Hjelper det å skifte ut skruer eller sette noe oppi sånn at det ligger litt i spenn tro. Du har vel ikke en dv6000 ? I så fall ta en titt her Jeg har en TX1128 en tablet utgave. Men det ser ut som jeg har samme problem som dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå