csb3 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Hei. eg har nettopp skiftet en god del deler i min datamaskin, men eg har problemer med skjermkortet mitt (trur eg) når eg spiller battlefield 2 eller World Of Warcraft en god stund eller ivertfall krevende spill så klikker spillene og legger seg ned, ikonene mine på skrivebordet blir på en måte rosaaktige og lyden blir veldig rar, eg kan ikkje starte spillene på nytt, dei bare legge seg ned igjen. etter at eg bytta delene mine installerte eg operativsystemet mitt på nytt (windows XP home edition) her er delene eg bytta... Hovedkortet : Asus M2N-E SLI Skjermkort : Nvidia Geforce 7800 GTO prosessor : AMD Athlon 64 X2 5600+ 2.8 Ghz klokka til 3.08 Ram : Corsair TWIN2X PC6400 DDR2 4GB strømforsyning : Corsair Powersupply 750W Black, ATX/EPS ver så snill, hjelp !!!! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Slett grafikkort-driverene, reboot, installer grafikkort driverene, reboot igjen. Det burde gjøre susen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå