Gjest Merkeligproblem Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Hei, har et litt merkelig problem, det er at etter jeg har (på godt norsk) runka, hvis jeg da går og tisser etter det, så er det noen ganger følelsen av og måtte tisse henger igjen i penis. Hvorfor det? Er utrolig irriterende, ligger i senga og prøver og sove, også føler jeg at jeg må tisse, har flydd opp og ned ca. 20 ganger nå, hjelper ikke og prøve og tisse mer heller. Noen som har noen idè til hvordan jeg kan løse problemet? Kan vare i timesvis.. Takk for svar! Lenke til kommentar
Trancender Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Hei, har et litt merkelig problem, det er at etter jeg har (på godt norsk) runka, hvis jeg da går og tisser etter det, så er det noen ganger følelsen av og måtte tisse henger igjen i penis. Hvorfor det? Er utrolig irriterende, ligger i senga og prøver og sove, også føler jeg at jeg må tisse, har flydd opp og ned ca. 20 ganger nå, hjelper ikke og prøve og tisse mer heller. Noen som har noen idè til hvordan jeg kan løse problemet? Kan vare i timesvis.. Takk for svar! Har samme problem, piss før du runker. Endret 28. juni 2009 av Trancender Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Når du har ereksjon så blokkeres urinrøret. Mener at det var sånn. Så da kan det hende at du ikke er i helt avlsappet tilstand. Noe som kan føre til at urinrøret er blokkert litt lengere enn vanlig. Nå er jeg ingen ekspert. Så kan hende at det er en helt annen grunn. Er ingen lege =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå