Pjassop Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Installer APNdroid. Det endrer APN-innstillingene slik at 3G osv. blir deaktivert/aktivert når du kjører det. Synd at den i motsetning til WiFi-toggleren ikke viser status til enhver tid. Hvorfor kjøpe Magic framfor Tattoo? Tattoo har resistiv skjerm, som er mindre responsiv? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Den nye oppdateringen gir deg ikke HTC Sense. http://www.amobil.no/artikler/naa_kan_du_o...htc_magic/72804 Lenke til kommentar
O276 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Den nye oppdateringen gir deg ikke HTC Sense. http://www.amobil.no/artikler/naa_kan_du_o...htc_magic/72804 Ja nei, dette var skuffende... Lenke til kommentar
Babality Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Kan man installere dette rommet på vanlig måte selv om man har flashet et cooked ROM? Lenke til kommentar
SirTommy Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 HTC Sync av alle kontakter, Backup SMS lagra alle meldinger på gmail account. Flasha magicen og det er så j*** deilig med "ny" Magic igjen <3. Men så lurer jeg på, kan man legge tilbake SMS'ene som nå er lagra under eget label på Gmail på Magicen igjen? Lenke til kommentar
Venesis Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Idag ble jeg nyfrelst, grunnen var enkel, og oppfordringen er enklere: Finn deg en fet custom rom på xda-forumet, og FLASH TIL DU DØR! :-D Det er ikke så vanskelig, bare følg guiden: XDADeveloperWiki - HTC Sapphire (Magic) Anbefalte ROM: Cyanogen MyHero - Med Sense -Finnes mange flere inne på xda-forumet, velg i vei :-) Endret 1. november 2009 av Venesis Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 jeg trenger sårt å flashe min på nytt. men orgial version av Sense til Magic skal komme i november så jeg venter på den. Lenke til kommentar
O276 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) jeg trenger sårt å flashe min på nytt. men orgial version av Sense til Magic skal komme i november så jeg venter på den. Ditto. Men når det er sagt så kom jeg over en side der dette med en trekant og en telefon inni: hold ned HOME+OFF så får en opp et bilde der en kan oppdatere via kortet + 2 andre valg. Men dette funker ikke (får en erro), skal visstnok ha et GoldCard, der er også linket til et program som kun funker i 10min, dette får jeg ikke lastet ned.. Er vel bare å vente på en orginal ROM da jeg ikke gidder å herje med noe GoldCard.. Endret 2. november 2009 av O276 Lenke til kommentar
thor_egil Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Deilig med Norsk ROM, når det skal tastes. Takk til Trygve Aaberge som gjorde livet levelig i mellomtiden (Scandinavian Keyboard) BTW.. Jeg kasta bort 300,- på invisble shield. "Shieldene" rundt så ut som en dass etter 3 uker. Responsen på skjermen var langt bedre uten shieldet som dekket den. Jo, det var solid og beskyttende, men telefonen er langt bedre å bruke uten! TEA Endret 2. november 2009 av thor_egil Lenke til kommentar
Ananasjuice Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Har lastet ned APNdroid fra market for å hindre telefonen i å koble seg opp mot 3G. Problemet er at mobilen ikke kan sende og motta mms mens dette programmet kjører. Noen ideer til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Vet noen hvordan man fjerner en slik skjermebeskytter av plast fra skjermen? Er det bare å pirke den av? Noen andre som satte den på, og jeg vet ikke hvilken type det er... Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Har lastet ned APNdroid fra market for å hindre telefonen i å koble seg opp mot 3G. Problemet er at mobilen ikke kan sende og motta mms mens dette programmet kjører. Noen ideer til hva jeg kan gjøre? skru det av når du får mms. Lenke til kommentar
Mascot68 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Kanskje verd å gjøre et forsøk på å lage noe. Det burde jo ikke være så ufyselig komplisert å lage noe alla apndroid, som bare hopper over mms apn'er. Selv har jeg data abonnement, men dama har samme telefon og kunne trengt en apndroid mms edition. Oppdatering: Ser ut som om neste versjon av apndroid får en opsjon for å la MMS være aktiv: http://code.google.com/p/apndroid/ Endret 12. november 2009 av Mascot68 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 ok.. lei av å vente på at HTC skal komme med Sense til Magic, så har startet å sett litt på XDA igjen. hvilken rom bruker dere? Er de som er postet før enda best som f.eks: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=552274 Lurer også litt på Android 2.0, når kommer dette til Magic, vist det ikke er kommet? og hvordan får vi "tak" i det? Lenke til kommentar
hade154 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 HTC sense har kommet i asia: http://www.htc.com/tw/SupportViewNews.aspx...amp;news_id=304 bare og laste det ned og lage goldcard så kan du installere det, det har jeg gjort og funker fint Lenke til kommentar
O276 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 HTC sense har kommet i asia: http://www.htc.com/tw/SupportViewNews.aspx...amp;news_id=304bare og laste det ned og lage goldcard så kan du installere det, det har jeg gjort og funker fint Regner med at du ikke har lastet ned den offisielle ROM'en for det går ikke med norske telefoner... Det MÅ vel komme en ny ROM snart, vi har 17.novemmber nå... Lenke til kommentar
Mascot68 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Ble det ikke nevnt et sted at Sense for Magic kun ville bli gjort tilgjengelig i Asia? Punktum? Eller har jeg misforstått og det var bare snakk om at det kom _først_ i Asia? Lenke til kommentar
O276 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Operatøravtale for Asia? Pressemelding fra HTC... Making Sense to Magic HTC Magic users can soon experience HTC Sense on their Magic when a free upgrade is made available in November 2009. With the upgrade to HTC Sense, users will enjoy a more holistic mobile experience made available by HTC. Be sure to sign up as a HTC e-Club member to stay informed of the availability of the upgrade and be the one of the first to experience the new Sense. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Noen som vet noe om hvordan det vil fungere å installere CyanogenMod på en HTC Magic (skandinavisk) med SPL HBOOT-1.33.0014? Har sett noe om at dette kan være en perfekt SPL. Endret 20. november 2009 av Sveen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå