-imen Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jævla dritt mobil! Hater android, den støtter jo faen meg ikke WPA/Enterprise kryptering og div. nettverk, bare standard WEP, WPK osv. Hadde jeg visst det hadde jeg aldri kjøpt mobilen, nå angrer jeg grådig på at jeg gjorde det. WPA2 Enterprise støttes i Android 1.6 som er rett rundt hjørnet. Enkelte har problemer også der (http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=1386), men som regel går det greit med. HTC Hero støtter f.eks. dette allerede. Alternativt kan du jo bare legge inn en annen rom med WiFi Helper som det nevnes. Vet du noe mer nøyaktig dato? De veiledningene var altfor lange for meg som en vanlig forbruker. Finner det utrolig dårlig at Android er så slett software at de ikke støtte for mer avansert kryptering. Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Noen som har hørt noe mer om Sense kommer til HTC Magic snart? Venter egentlig på den men vurdrere å flashe telefonen med en Hero rom også. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 venter på det samme selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Skal ha ny mobil i veldig nær framtid, men kva skal eg velga av Hero, Magic eller Tattoo? Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Fikk min HTC Magic i dag, men det har dukket opp en del ting som jeg ikke får til å fikse. 1. Når jeg ikke er på wi-fi/hjemmenettet, er jeg konstant koblet opp på 3G, Edge eller hva mobilen selv måtte ønske, noe jeg synes er dumt, da dette koster penger. Har prøvd å gjøre slik at den ikke kobler seg opp på noe med mindre jeg vil, men det viser seg å være vanskelig, så noen som har noen råd? 2. Får heller ikke til å velge en av sangene jeg overførte fra pc'en til mobilen som ringetoner. De dukker ikke opp på settingsmenyen hvor jeg kan velge ringetone. Hvor kan dette gjøres? På forhånd takk! Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 1. Installer APNdroid. Det endrer APN-innstillingene slik at 3G osv. blir deaktivert/aktivert når du kjører det. 2. Installer Rings Extended. Da kan du velge alle musikkfiler. Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 1. Installer APNdroid. Det endrer APN-innstillingene slik at 3G osv. blir deaktivert/aktivert når du kjører det.2. Installer Rings Extended. Da kan du velge alle musikkfiler. Tusen takk!:-) Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hvorfor kjøpe Magic framfor Tattoo? Jeg har valget om å kjøpe HTC Magic til 2500.- uten binding og opperatørlås, eller en HTC Tattoo til 1599.- med SuperKontroll. Lenke til kommentar
belenix Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Magic har større skjerm, høyere oppløsning, mere RAM. Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Nettopp lagt inn 1.6 på ADP1'en. Endelig bedre støtte for WPA2, TLS/TTLS/PEAP, MSCHAP osv. som fungerer på Eduroam uten mye trøbbel. Er helt overlykkelig Endret 19. oktober 2009 av Dandor Lenke til kommentar
O276 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Noe news angående ny ROM for Magic'en? Lenke til kommentar
Ananasjuice Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Heisan, vurderer sterkt å kjøpe HTC Magic fra komplett.no http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=46233...nks#ProductTabs Hva er forskjellen på denne mobilen (som har engelsk operativsystem) og andre versjoner av den, hvor det ikke er oppgitt hvilke språk operativsystemet er på? Er det bare menysystemet som er på engelsk, eller vil den også mangle norske bokstaver? Siden denne er 1000kr billigere enn andre versjoner jeg har sett er jeg litt skeptisk.. takker for alle svar Lenke til kommentar
O276 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Heisan, vurderer sterkt å kjøpe HTC Magic fra komplett.nohttp://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=46233...nks#ProductTabs Hva er forskjellen på denne mobilen (som har engelsk operativsystem) og andre versjoner av den, hvor det ikke er oppgitt hvilke språk operativsystemet er på? Er det bare menysystemet som er på engelsk, eller vil den også mangle norske bokstaver? Siden denne er 1000kr billigere enn andre versjoner jeg har sett er jeg litt skeptisk.. takker for alle svar Her står det litt om engelsk operativsystem på android Norsk eller engelsk. Har den samme sjøl, bare å legge inn denne på telfen Android OS på norsk så er det norsk språk på alt, resten med tastatur og slik (Æ,Ø,Å) finner du på Market, Scandinavian Keyboard. Er så fornøyd med denne, du kommer ikke til å angre Lenke til kommentar
-edvard- Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Ser at Sense nå har kommet til Magic i Taiwan, så da burde det vel ikke ta så alt for mange ukene før vi får det her i Europa og? Eventuelt: er det krevende å installere en uoffisiell versjon fra XDA-developers? (Link til den taiwanske siden) Oversatt med google translate: http://translate.google.no/translate?hl=no...26news_id%3D305 Liker at Boot-fail blir til støvel-fail Endret 23. oktober 2009 av -edvard- Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 påtide det skjer... Skulle no ikke tro at det skulle være så¨vanskelig å få sense på magic siden magic og hero nesten er indentisk. Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hei Jeg har rootet min magic for en stund siden og instalert ett ROM som het MyHero 1.2.0 (eller noe i den duren), men så at det var kommet en nyere MyHero ROM 2.0.0. Bare lurer på om jeg må gjennom hele denne guiden igjen for å opdatere til 2.0.0 ? Tingen er at jeg ikke husker helt hvordan jeg gjorde alt Lenke til kommentar
O276 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 påtide det skjer... Skulle no ikke tro at det skulle være så¨vanskelig å få sense på magic siden magic og hero nesten er indentisk. Nu skjer det någet...ROM upgrade for HTC Magic Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 savner litt info om hvilken rom dette er. er det sense? eller? Lenke til kommentar
Mascot68 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Ganske dårlig at det er null info om hva det er ja. Den forrige ROM oppdateringen hadde jo en endringsliste. Er bare å vente til noen har tatt sjansen og testet den da. Jeg har så mye installert og konfigurert at jeg ikke orker å vurdere tanken engang før jeg vet om det er verd det. Lenke til kommentar
smartgod Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg har lastet ned oppdateringen to ganger nå, men begge ganger krasjer filen når jeg forsøker å kjøre den. (Windows has encountered a problem...) Kan kanskje ha noe med jobb-PCen å gjøre. Får prøve igjen når jeg kommer hjem. Noen andre som har prøvd og opplevd det samme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå