Zoni Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Noen som vet noe nytt om/når sense kommer til Magic? Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Noen som kan forklare meg hva Barcode scanner er til? Lenke til kommentar
O276 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Noen som kan forklare meg hva Barcode scanner er til? Tja, scanne diverse ting, CD'er, varer generelt og du kan faktisk laste ned programmer/applikasjoner ved å scanne taget direkte på pc-skjermen..easy peasy Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Noen som kan forklare meg hva Barcode scanner er til? Tja, scanne diverse ting, CD'er, varer generelt og du kan faktisk laste ned programmer/applikasjoner ved å scanne taget direkte på pc-skjermen..easy peasy Et par andre nyttige bruksområder: - Med en addon i firefox kan du enkelt generere qr-koder av tekst/linker osv som kan scannes til telefonen. (Nyttig for notater, websider, adresser og lignende) - Du kan enkelt dele kontakter mellom telefoner (trykk meny -> hvis strekkode i contacts, funker ikke med hero-rom Edit: Du har selvsagt mulighet til å søke opp priser på varene du scanner i butikken. (Funker best på elektronikk foreløpig) Endret 22. september 2009 av anders iver Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Uhm, hva scanner man med? Sikkert et dumt spørsmål men kan ikke se at jeg har sett en scanner på telefonen Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Så, det er egentlig veldig lite nytte men har av det? Tar jo lengre tid å ta bilde, scanne det og få opp info en å spørre i kassa Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Det er en gadget for gadgetfreaks (hovedsaklig hvertfall). Og man tar ikke bilde, lagrer det og så scanner det. Man scanner ved hjelp av kameraet. I en bedrift jeg vet om så har en av de ansatte laget et program som lager strekkoder til en rekke produkter i forskjellige serier. De sender disse produktene rundt omkring i verden. Når disse produktene står på lageret med strekkode på seg kunne han da scanne koden og få opp hva som var i disse eskene uten å måtte åpne de. Det kan helt sikkert utvikles til å sjekke hvor de skal hen også, så utover gadgetfaktor i butikke kan dette også brukes i jobbsammenheng Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Blir vel mer sånn som at man sjekker hvilken nettbutikk varen er billigst. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Sjekke varer i nettbutikke med strekkode? Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Du går i butikken og finner deg et fysisk produkt, scanner strekkoden og ser hvor mye penger du kan spare på å bestille på nettet eller eventuelt om det er andre butikker i nærheten som selger varen billigere. Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Så hvilken barcode scanner applikasjon har norske priser? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 noen som vet noe mer ang sense til Magic? snakker om den HTC skal komme med. Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Dette er det siste jeg har hørt om det i alle fall : http://www.swedroid.se/htc-magic-sense-uppdatering Er ikke stort, men det hinter om at noe skjer i alle fall. Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Noen som vet om skjermfilm man kan kjøpe til HTC Magic? Liker ikke riper i skjermen og vil helst unngå det. Plukket opp noen fine på Lefdal til Touch Diamond engang i tiden, men har ikke fått sett om de har til HTC Magic. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 jeg kjøpte 10 stk på ebay. funker fint. Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 jeg kjøpte 10 stk på ebay. funker fint. Har til magic på mytrendyphone.com også. Har handler der litt og er meget fornøyd Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Noen som vet om skjermfilm man kan kjøpe til HTC Magic? Liker ikke riper i skjermen og vil helst unngå det. Er ikke Magic veldig motstandsdyktig mot riper? Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Har ikke fått noe riper ennda og skjermen virker veldig solid, men om uhellet først skulle være ute så vil jeg mye heller kunne ta av en film en å måtte kjøpe ny tlf pga en ripe. Feks at en nøkkel kommer over skjermen e.l. Veldig kjekt at det følger med et etui, som minimerer sjansen for at det skjer noe. Lenke til kommentar
johanxt Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg mener bestemt at skjermen er av glass. Min test er slik: kjenn på skjermen med en tann, du kjenner godt forskjellen på glass og plast. For såvidt også mellom metall og plast. En annen ting: batterideklselet mitt (baklokket) har fått en ubetydelig skade, kunne tenkt meg å kjøpe nytt, men er det mulig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå