Gå til innhold

HTC Magic tråden.

Anbefalte innlegg

Kjenner til scandinavian keyboard, ikke stor fan av det.

Utifra min erfaring og med det Hero ROMet jeg har ser jeg ingen forsjell mellom tastaturene, men så hadde jeg kun orginal ROM ca. en uke før jeg byttet over til Hero.

Kommer ann på hvilken Hero ROM du installerer, men etter min mening så er Hero ROM mye raskere enn den orginale, og aldri hatt problemer med treg mobil. Mange referanser til hvordan du installerer og hvor du kan laste ned Hero ROM i denne tråden, så skal ikke gå detaljert inn på det, men http://forum.xda-developers.com/ er et godt sted å starte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har problemer med å få satt/lagret nummeret til voicemail på min Magic.

Uansett hvilket nummer jeg prøver får jeg bare feilmeldingen: "Call settings error. Voicemail number change unsuccessful."

Noen som har lignende problemer, og kanskje helst en løsning? Min Magic er kjøpt i Norge uten operatør-branding av noe slag.

Fant du noen løsning på dette problemet? Etter at jeg skiftet fra Tele2 til OneCall i dag, får jeg samme feilmelding. Telefonen er ikke låst..

Lenke til kommentar

Hva er poenget med å gå ned i kernel-versjon? Er det noe bugs eller noe som har blitt tregere i 2.6.29?

Regner jo med at det er en grunn siden det virker som om mange gjør det.

La forresten inn myhero 1.1.0 i går, gikk fra fatality 1.4, og har opplevd en ny vår for å si det slikt :) eneste minuset er at når jeg søker etter navn i kontaktlista mi så får jeg force close :p

Lenke til kommentar
Hva er poenget med å gå ned i kernel-versjon? Er det noe bugs eller noe som har blitt tregere i 2.6.29?

Regner jo med at det er en grunn siden det virker som om mange gjør det.

La forresten inn myhero 1.1.0 i går, gikk fra fatality 1.4, og har opplevd en ny vår for å si det slikt :) eneste minuset er at når jeg søker etter navn i kontaktlista mi så får jeg force close :p

Ja akkurat den feilen med "people" opplever alle på den romen, er ikke på 1.0.1. romen men den er deriomt litt tregere.

Er helt sikker på at innen noen få uker så vil hastigheten bli forbedret enda meg.

(har du slettet alle unødvendige program?) Blir enda raskere når du kvitter deg med overflødig tull.

Lenke til kommentar
Holder ikke HTC på å oppgradere Sense for tiden? vil det ikke da lønne seg å vente til ny version'en til å bli ferdig isteden?

Det er denne versjonen som "modaco" har fått tak i og er lagt inn på romen, (derfor den er så kjapp).

Jeg ville aldri tenkt på å lagt inn den ekte sense romen når den kommer ut i oktober, da oppdatering til denne vil automatisk skape en perfect spl som sikkert er enda hardere å hacke enn 0010 versjonen.

For alle som er redde for å hacke:

Vis dere følger denne guiden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=537365

Og ellers bare er forsiktige så vil ikke mobilen bli skadet.

Vis dere er nervøse for at garantien ryker (eks må på rep) så bare installer updaten på htc hjemmesiden så er all historikk om hacking slettet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...