Babality Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 på min 4 uker gamle magic har skjermen blitt helt svart, dette skjedde helt uten vidre, jeg hører lydene i bakrunnen når jeg skrur den på, men skjermen er fortsatt svart, noen som har noen tips ? eller forslag ? har original rom, og ikke installert noe særlig fra market, har heller ikke vært på noe annet en vg.no på nettleseren.. Kan det være at du ved en feil har skrudd ned lysstyrken i skjermen til 0 % ? Dette gjør den vel ikke helt svart? Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg stirret ikke, men den virket helt svart. Sjekket selvfølgelig i dagslys, så er ikke sikker her. Lenke til kommentar
Mascot68 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg stirret ikke, men den virket helt svart. Sjekket selvfølgelig i dagslys, så er ikke sikker her. Et annet tips er å skinne på skjermen med lommelykt. Det gjør det hvertfall enklere å se om det bare er backlight som har ryki på monitorer. Lenke til kommentar
daniewl Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 var garantert ikke skjermlyset som var stilt til 0%. skjermen lyste opp sort og hørte lyden som betegner at tlf slåes på i bakrunnen, men alt var helt mørkt, akkurat slik som når vanlige tlf har defekt skjerm, har nå sendt inn til rep, så håper den funker like fint igjen til uka Lenke til kommentar
Bjareboy Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Prøvde å flashe den siste Recovery mod'n idag, men når jeg kjører "adb push recovery-RAv1.2.0H.img /system/recovery.img" ..får jeg beskjed om "failed to copy...no space left on device" Hva skyldes dette`? Er ganske sikker på at det er plass igjen.. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Det som vises som available space under Settings -> SD card & phone storage (tror jeg) er /data. /system er en annen partisjon. Skriv adb shell, og så df for å se hvor mye plass (totalt, brukt og ledig) det er på de forskjellige partisjonene. Lenke til kommentar
haldis86 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hver gang jeg er lenge ute av dekning må jeg sette timezone på nytt. Noen som vet hvordan jeg kan løse dette? Lenke til kommentar
Babality Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hver gang jeg er lenge ute av dekning må jeg sette timezone på nytt. Noen som vet hvordan jeg kan løse dette? Du kan slå av "Use network-provided values" Settings -> Date & time settings -> Slå av automatic Lenke til kommentar
dorR Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hei. Ser at det har kommet en romoppdatering på htc sine sider. Noen som vet hva dette er? Lenke til kommentar
Kinemoren Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Hjelp!!!!!! Jeg har min Magic på andre dagen og nå og har støtt på et problem. Da jeg startet telefonen for første gang fikk jeg beskjed om å logge meg inn på min google konto. Min gmail adresse og passord fungerte ikke der og da, så dumme meg opprettet en ny konto. Da jeg skjønte at dette var feil var det for sent. Nå krever mobilen at jeg taster inn passord på denne e-post kontoen hver gang jeg f.eks vil inn på market. Men tidligere i dag brukte jeg pcen til å slette den feile kontoen fra gmail systemet. Bottom line; Jeg kommer ikke inn på MARKED!! Hva gjør jeg? Kan jeg resette e-postadressen mobilen har registrert på meg? Takker for alle tilbakemeldinger:) Er ellers knallfornøyd med mobilen! Endret 5. august 2009 av Kinemoren Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Eneste måte å bytte konto som mobilen bruker er å ta en hard/factory reset. Da blir mobilen akkurat som den er når den er ny (alle meldinger, innstillinger osv blir sletta), og du kan logge inn med en annen konto. For å ta en hard/factory reset: Gå til Settings -> SD card & phone storage -> Velg Factory data reset. Eller Skru av mobilen -> Hold inne home- og power-knappen -> Velg hard reset Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hei.Ser at det har kommet en romoppdatering på htc sine sider. Noen som vet hva dette er? Improved Functions 1. Google Maps has been updated to version 3.1.1. 2. Setup Wizard has been updated to load all privacy policies and Google Terms of Service from the network. 3. Fixed Exchange Contact and Calendar synchronization issues. After editing contacts without a photo assigned, contact synchronization would fail. After editing calendar appointments and accepting changes using ‘enter’ calendar synchronization would fail. 4. Fixed authentication failure when manually setting up an Exchange server account. 5. Google security patch fix. For details, please refer to http://www.ocert.org/advisories/ocert-2009-011.html Lenke til kommentar
belenix Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg har Build number: 2.16.401.5 Google Maps v3.1.2 Så denne "oppgradering" står jeg over, trur eg. Lenke til kommentar
Bjareboy Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Noen som vet hvilken kommando en må kjøre i adb shell for å slette noe fra system foldern? Evt en enklere måte å gjøre dette på...? Lenke til kommentar
SirTommy Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Til dere som sliter med MMS på NetCom. Fjern alt dere har av APN's og legg inn i samme rekkefølge som det står her: https://netcom.no/kundeservice/mobiltelefon...lp/manuelt.html Restart så telefonen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg trenger et kartprogram der jeg kan laste ned kart, skal til utlandet og vil ikke bruke en formue på at telefonen laster ned kart når jeg skal bruke gps funksjonen Har prøvd Andnav2, men av en eller annen grunn vil den ikke laste inn kartene jeg har lastet ned og lagt over på minnekortet Lenke til kommentar
Kinemoren Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hei! Jeg har One Call abonnement og sliter med å få satt opp mms på magic'en min! Er det noen som har noen tips til meg? Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hei Er det noen som vet om det går å synkronisere 2 kalendere i Outlook med Magic/Hero? HTC mobiler med WM6 så går det ikke. Med iPhone går det som en drøm. Jeg står på trappene til å velge ny mobil, og nå står det mellom iPhone 3GS og HTC Magic/Hero. Jeg har ikke forsøkt å legge til flere kalendere, men under "manage calendars" kan man huke av på [email protected] og exchange som man synker med. Eller mente du hvilke kalenderoppføringer man skal se (jobb / privat) ? Jeg tenkte jobb1 og jobb2. I Gmail kan man opprette så mange kalendergrupper man vil og sortere oppføringer innen disse. Selv har jeg jobb1, privat og trening. I telefonen kan man huke av for hvor mange av gruppene man vil vise samtidig. Lenke til kommentar
datadiver Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hei.Ser at det har kommet en romoppdatering på htc sine sider. Noen som vet hva dette er? Ser ut som den bare er tilgjengelig for nordiske versjoner: * The update is available for the following regions: Portugal- ROM version 1.19.410.1; Nordic- ROM version 1.19.409.2. Jeg har vel en engelsk utgave kjøpt på Komplett, og får beskjed når jeg taster serienummeret ved oppgraderingen, at den ikke er dekket. Lenke til kommentar
fagerbakken Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hei Er det noen som vet om det går å synkronisere 2 kalendere i Outlook med Magic/Hero? HTC mobiler med WM6 så går det ikke. Med iPhone går det som en drøm. Jeg står på trappene til å velge ny mobil, og nå står det mellom iPhone 3GS og HTC Magic/Hero. Jeg har ikke forsøkt å legge til flere kalendere, men under "manage calendars" kan man huke av på [email protected] og exchange som man synker med. Eller mente du hvilke kalenderoppføringer man skal se (jobb / privat) ? Jeg tenkte jobb1 og jobb2. I Gmail kan man opprette så mange kalendergrupper man vil og sortere oppføringer innen disse. Selv har jeg jobb1, privat og trening. I telefonen kan man huke av for hvor mange av gruppene man vil vise samtidig. Det høres bra ut. Men da må jeg synkronisere outlook kalenderen min med gmail, og så til telefonen. En operasjon for mye synes jeg. Håper noen lager en app til android for direkte synk med outlook kalendere. Har fryktelig lyst på en ny telefon nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå