ZoDz Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Hasselblad 500cm, 80mm f/2.8 iso 100. two strobist triggered with pw, one on each side. Ett av de første scannede bildene Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 ser ut som kontrastene har blitt gjenglemt her. Det blir litt for blasst. Lenke til kommentar
brk Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Minner meg om bilder fra 60 årene, Liker det. nbmofo, tipper det er meningen at det skal være slik. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg har redigert det slik med hensikt ja. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Flott! Ser ut som om du har en flare gående med den redigeringen.. Liker det Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Fin fint dette ja =) Usikker på om jeg liker ansiktsuttrykket hennes though. Men kult lys, og bra eksponering =) Burde kanskje legge hofta litt ute til siden, feks vår høyre side ville kanskje gitt best dynamikk her, med hånda hun holder foran ansiktet etc =) Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Jeg kan ikke si mere enn att jeg digger d. Rå stilig bilde kort å greit. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Baklyset gir en grei innramming, men redigeringen gjør at den ikke blir uthevet, blassheten er overdrevet for min smak. Kvadratformat er en fin variasjon og balansen i bildet er forøvrig fin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå