TheLover Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Skal prøve å forklare.. Har en SRT fil som skal være undertekstene til en film. Hvordan får jeg byttet undertekst med SRT fila, altså hvordan får jeg satt den oppå filmen? //TheLover Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Kjøp deg DVD lovlig istedet. Lenke til kommentar
Zeonid Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) VLC player -> Video -> Subtitles Track -> Load File Ligger film og SRT fil i samme mappe med samme navn skjer dette automatisk i VLC. Endret 27. juni 2009 av Zeonid Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) Kjøp deg DVD lovlig istedet. Hvorfor skal han/hun orske å gå helt til en butikk å betale rundt 100kr for en film man enkelt bare kan bruke 10 min på å laste ned hjemme? Ja greit, Universal, Warner Bross og alt det der får ikke noe penger. Men hvem bryr seg egentlig når det ikke finnes noen gone lovlige alternativer? Sikkert mange feil her, men er innmari trøtt Endret 27. juni 2009 av atriC Lenke til kommentar
TheLover Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2009 VLC player -> Video -> Subtitles Track -> Load File Ligger film og SRT fil i samme mappe med samme navn skjer dette automatisk i VLC. har vi sikkert løsningen her vettu tusen takk Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Kjøp deg DVD lovlig istedet. Hvorfor skal han/hun orske å gå helt til en butikk å betale rundt 100kr for en film man enkelt bare kan bruke 10 min på å laste ned hjemme? Ja greit, Universal, Warner Bross og alt det der får ikke noe penger. Men hvem bryr seg egentlig når det ikke finnes noen gone lovlige alternativer? Sikkert mange feil her, men er innmari trøtt Trenger ikke bryte loven fordi man er lat, vel? : ) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Hvorfor skal han/hun orske å gå helt til en butikk å betale rundt 100kr for en film man enkelt bare kan bruke 10 min på å laste ned hjemme? simpelthen fordi nedlasting hjemme er ulovlig. tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg