Gå til innhold

hvor givende har min dag hvert med tanke på kondisjon?

Anbefalte innlegg

hei, sitter her og lurer på hvor givende min dag har vært med tanke på kondisjon! kan i grove trekk forklare dagen min:

har vært med vennene idag, men det faktum at jeg bor langt unna "sentrum" av bondelandet her jeg bor, gjør at jeg må sykle mye:

imorges syklet jeg hjem sykkelen min, fra en fergekai. 6 km sykling.

så skulle jeg spille fotball med vennene mine: 4 km sykling til banen!

spilte fotball, her spiller vi alle mot alle, mot ett mål. løper det jeg steller når jeg er inne og spiller, slik at jeg blir andpusten når jeg endelig får skårt, (og da går og setter meg på sidelinja, og venter på ny runde)

sykkeltur til kaja for å bade med vennene, 2 km (nå tilsammen 12km igjennom dagen)

badet, dvs hoppet fra en noe høy båt vi har stående ved kaia, ikke noe supersvømming akkurat :)

satt på rattet på sykkelen til en kompis tilbake til fotballbanen etter endt bading, og jogget tilbake til kaja, fordi en annen kompis som lånte min sykkel, satte den igjen på kaja, -_-, 2 km jogging...

syklet da hjem igjen, 6 km.

så, senere på kvelden samlet vi oss på banen igjen, 4 km til, og 4 km tilbake.

tilsammen syklet jeg 26km og jogget 2, tilsammen 28 tilbakelagte km.

nå kommer det store spørsmålet:

jeg har syklet mye idag, men det har aldri vært noen skikkelig langtur, men derimot mange småturer på 4 - 6 km, opp til 26 km.

da lurer jeg på, hvilken innvirkning har denne typen trening på formen? svak intensitet gjennom hele dagen!

jeg må presisere at jeg ikke er ute etter å skryte av at jeg har syklet langt, i noen grad, eller søke oppmerksomhet. jeg er bare utrolig nysgjerrig, og trenger å vite hvordan denne type trening virker inn på meg, i motsetning til 1 hard økt!

på forhånd takk!

Endret av LøperFraVevelstad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...