ijerku Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 jeg har et lite problem jeg trenger hjelp til og å få fiksa. :oops: problemet er att jeg ikke får innstalert windows på den da rebooter den bare og hviss jeg prøver og kjøre den som slave under en annan så funker den fett har partisjonert og hele greia men den vill bare ikke funke som bootdisk noen som hvet hva jeg må gjøre Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 sikker på at du har strappa den helt riktig? og at du har riktig del av ide-kabelen i hdd? Lenke til kommentar
ijerku Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 hey nå fornermer du meg skikkeli jeg er ikke såååååååå dom da.. he he bare kødda selvfølgeli har jeg gjort det.. hden er en seagate barracuda (skrev jeg det riktigt???) 80gig 7500rpm Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Hvordan har du partisjonert? Brukt fdisk og glemt å sette partisjonen aktiv? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Hadde samme problem. Klarte til tider å legge inn xp, men den klikket enten under instalasjon eller rett etter. Klarte å få den til å kjøre xp på den på en stund, men etter masse kødd leverte jeg den inn og den var defekt. Var forresten en 60gb 7200rpm Maxtor disk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå