Oddy14 Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Hei . Skal kjøpe nytt hjemmekino annlegg men vet ikke helt hva som er best . noen som kan hjelpe ? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Hva trenger du da ? Hva har du fra før ? Eneste komplette hjemmekino du får for de pengene er et plastic-fantastic-anlegg fra elkjøp o.l. Eller muligens noe litt bedre hvis man kjøper brukt. Lenke til kommentar
Kulian95 Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Hei . Skal kjøpe nytt hjemmekino annlegg men vet ikke helt hva som er best . noen som kan hjelpe ? Det du ska ha (Y) Lenke til kommentar
Oddy14 Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 Hva trenger du da ? Hva har du fra før ? Eneste komplette hjemmekino du får for de pengene er et plastic-fantastic-anlegg fra elkjøp o.l. Eller muligens noe litt bedre hvis man kjøper brukt. Trenger et annlegg jeg kan se på film med men som også kan spille litt musikk http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=348844 Tenkte på dette , men har rett og slett ikke peiling ? Er villig til og betale mer enn 4000 vist det er nødvendig Lenke til kommentar
Oddy14 Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 Logitech z5500 Trodde det var mer Pc Høytalere men skal skjekke det ut Takk for Hjelpen Lenke til kommentar
Kris Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Neida, er ikke bare PC-høytalere. Funker fint til andre ting også Lenke til kommentar
Oddy14 Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 Neida, er ikke bare PC-høytalere. Funker fint til andre ting også Ok . takk Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Trenger et annlegg jeg kan se på film med men som også kan spille litt musikkVar ikke det jeg mente når jeg spurte om hva du trenger, men f,eks har du allerede DVD-spiller eller skal det følge med i prisen? Og med komplett hjemmekino mener jeg DVD/Blu-ray-spiller, surroundreciver, og fem eller flere høytalere. Logitech z5500 kan utmerket brukes som surroundanlegg sammen med f.eks en PS3 eller DVD-spiller. Lenke til kommentar
Oddy14 Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2009 Trenger et annlegg jeg kan se på film med men som også kan spille litt musikkVar ikke det jeg mente når jeg spurte om hva du trenger, men f,eks har du allerede DVD-spiller eller skal det følge med i prisen? Og med komplett hjemmekino mener jeg DVD/Blu-ray-spiller, surroundreciver, og fem eller flere høytalere. Logitech z5500 kan utmerket brukes som surroundanlegg sammen med f.eks en PS3 eller DVD-spiller. Jeg har Allerede Blu - Ray Spiller som jeg ønsker og ha sammen med annlegget . Jeg trenger 4 - 5 høytalere liksom . vil ha surround Lenke til kommentar
Oddy14 Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2009 Da er z-5500 et godt valg Ok . Takk for svar igjen Lenke til kommentar
traxt0r Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Sjekka ut Sony ht-sf1300? Kjøpte det for en ukes tid siden, funker helt fett. Forsterker og 5.1 med masse tilkoblinger. Kjekt med hdmi eller optisk tilkobling når du skal spille av bluray. Også ser de ikke så værst ut heller Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Billigere enn dette blir det neppe: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17967159 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hva med et stereoanlegg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå