Gå til innhold

Logitech mikrofon funker ikke med GH4/RB

Spykar

Anbefalte innlegg

Hei. Først og fremst beklager jeg om det er flere tråder om dette eller om jeg har postet feil, men søkefunksjonen ser ikke ut til å funke for øyeblikket her.. men men:

Jeg har problemer med min Logitech mikrofon. Det har seg slik at mikrofonen blir gjenkjent i spillene, men den reagerer ikke. Jeg har skrudd sensitivity på fullt i options. På PC'en funker den helt fint. Er det noe jeg gjør feil? Xbox kontrollen er koblet til og jeg kommer helt frem til sangen jeg skal spille/synge. Når jeg kobler ut mikrofonen ber den meg om å koble den tilbake, men den reagerer ikke.

Mikrofonen er av denne typen. Takk for svar.

Endret av Spykar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Først og fremst beklager jeg om det er flere tråder om dette eller om jeg har postet feil, men søkefunksjonen ser ikke ut til å funke for øyeblikket her.. men men:

Jeg har problemer med min Logitech mikrofon. Det har seg slik at mikrofonen blir gjenkjent i spillene, men den reagerer ikke. Jeg har skrudd sensitivity på fullt i options. På PC'en funker den helt fint. Jeg er noe jeg gjør feil? Xbox kontrollen er koblet til og jeg kommer helt frem til sangen jeg skal spille/synge. Når jeg kobler ut mikrofonen ber den meg om å koble den tilbake, men den reagerer ikke.

Mikrofonen er av denne typen. Takk for svar.

Veit ikkje om xbox takler noe annet en orginale mikrofoner! Har prøvd i Lips å bruke andre mikrofoner en de orginale (en kompis kjørte over de orginale :p), og eg fikk heller ikkje det til å funke! Måtte kjøpe nye mikrofoner til slutt.. ;)

Endret av Mjelcus
Lenke til kommentar

Hmm ok. Det som er litt rart er at det i brukehåndboken til Rock Band står at de fleste usb mikrofoner skal fungere. Kanskje akkurat den jeg har ikke fungerer, men om noen kunne bekrefte dette eller har en ide om hva jeg gjør feil hadde vært fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...