bjaesp Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Hei! Jeg var uheldig og mistet min Ipod Nano 4. generasjon i bakken slik at skjermen knuste. Hvor mye vi det koste å skifte den ut? Er det nødvendig i forhold til å kjøpe en ny? Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Sjekk www.dripod.no Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Hei!Jeg var uheldig og mistet min Ipod Nano 4. generasjon i bakken slik at skjermen knuste. Hvor mye vi det koste å skifte den ut? Er det nødvendig i forhold til å kjøpe en ny? Du kan jo spørre hos dr.iPod. Skjerm til iPhone med jobb koster der 1000kr. Blir vel trolig en del mindre til iPod.(Jeg har bare skiftet batteri der, billig og greit) RandiA Lenke til kommentar
bjaesp Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 Sjekk www.dripod.no Fant ingen pris der... Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Finnes det noen andre som driver med dette i Norge? Ser at Dr. Ipod ikke tar i mot i posten så det blir langt å dra fra trondheim for å skifte skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå