Tisy Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 hvor gammel maa man vare for aa faa kjpt drikke i hellas? sprit liksom? noen som vet? svar meg:D Lenke til kommentar
thadon Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Ifølge wikipedia er det ingen aldersgrense i det hele tatt Kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/Legal_drinking_age#Europe Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 null stress får min del den gangen jeg var 16 det er da 2 år sia Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) null stress får min del den gangen jeg var 16 det er da 2 år sia Samme her, kjøpte sprit i fjor + øl. Dama i kassa spurte hvor gammel jeg var (engelsk seff), og jeg svarte 18 med ett lite smil og ett blunk. Endret 27. juni 2009 av Schjellin Lenke til kommentar
extatiC Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 null stress får min del den gangen jeg var 16 det er da 2 år sia Jeg kjøpte sprit der i fjor når jeg var 15. (det var til faren min) men uansett. null stress å kjøpe drikke der Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Da jeg var der i fjor var det ikke noe stress å kjøpe, verken i butikk, pol eller utested. Jeg var 15. Ingen spurte noen gang hvor gammel jeg var. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Husk at emnetittelen skal beskrive trådens innhold og det skal komme klart frem av førsteinnlegget hva temaet for tråden er. Unngå overdreven bruk av store bokstaver og tegn. Emnetittel skal være på minimum tre ord. I henhold til retningslinjene er emnetittel endret til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Arne Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Slår alltid opp i denne når jeg drar utenlands: http://en.wikipedia.org/wiki/Legal_drinking_age Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå