Scrim Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Jeg har sett etter denne en stund, og lurer på om den fortsatt er til salgs i Norge, og isåfall, hvor? Jeg leter etter en butikk, som gjerne ligger mellom Oslo og Moss, men tviler på at den finnes i Moss, det eneste stedet jeg ikke har sjekket der er Mosseporten, men den finnes ikke på Amfi (Coop mega og Rema 1000). Den ser så utrolig god ut, og jeg kunne godt tenkt meg å prøve den. Eller må man helt til Sverige? Ikke at jeg kan huske å ha sett den der heller. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Den finnes nok ikke i Norge lenger, savner den veldig selv. God brus med mye smak. Må nok over grensa tenker jeg. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Er dette den samme som Fanta Rabarbra & Bringebær, eller er jeg helt på bærtur? Isåfall veldig synd de fjernet den. En av de beste jeg har smakt uten tvil! Lenke til kommentar
Ohhmyyyy Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 I sweden;) kjøpte når vi var der i sommer. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Mener jeg såg den på ica i mariestad og svinesund Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Har aldri sett den på hverken Amfi eller Mosseporten selv. Ingen andre steder i Norge heller egentlig...finnes den i det hele tatt her i landet? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Er dette den samme som Fanta Rabarbra & Bringebær, eller er jeg helt på bærtur? Isåfall veldig synd de fjernet den. En av de beste jeg har smakt uten tvil! Det var Solo som hadde Rababra & Bringebær. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Er ikke det det samme som Exotic Thrill? Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Er ikke det det samme som Exotic Thrill? bare exothic thrill har mer sukker ;-) men har noen bilde av free red berries . fant det ikke på google :S Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Jeg skal lete etter den neste gang jeg er i sverige. slurp! Endret 8. juli 2009 av Scrim Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 16. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2009 Ugh, jeg fant den ikke på svinesund, hverken på eurocash, godteributikken eller maximat. Darn it! off-topic: Men det ble i hvert fall noe, fikk jo handlet med meg 2x M&M (430G, sjokolade uten nøtter) 1x Red Bull Light 1 x Monster (Lo-carb) 1x Pommac 1x marabou (nonstop) 3x Powerking light 2x Stockmos Cider Markjordbær 8 x Cola Zero (33cl glassflaske) 6 x Sprite Zero Og et brett med Herljunga cider på glassflaske. Alt i alt, 393 kroner fattigere, men nå har jeg mye å kose meg med. Synd at jeg ikke fant Fantaen jeg lette etter, men det er ikke noe å gjøre med. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Du skulle ha kjørt litt lenger...Nordby Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 16. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2009 Ok, da vet jeg det til neste gang. Takk Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Finner du sikkert på Deli DeLuca ved Majorstuen, de har tusenvis av rare brus der Eller på Centra på majorstua, de har hvertfall Cola Red Berries, eller no, der Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 Jo, takk, men da venter jeg til jeg kommer til sverige, gidder ikke å betale i dyre dommer for en liten boks, deli bir for dyrt. Cola Red berries? Takk, men ellers takk. Jeg har aldri vært fan av "cola cherry" ol., som sagt, jeg venter til neste gang jeg skal til sweden. Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 Update: Jeg var på svensketur for to dager siden, og ja, vi dro til nordbysenteret, men hadde de free red berries? nope! Jeg fant mye annet spennende, som mountain dew og Boylan cane cola, synd at jeg ikke fant noen i Light utgaver, for da hadde jeg handlet mer, pleier sjeldent å kjøpe drikkevarer som inneholder mye kalorier, med noen unntak selvsagt (Urge, Tropo, herrljunga cider, halmstad cider, kopparbergs cider og stockmos cider). Men jeg kunne ikke dy meg, så det ble i hvert fall 1 Boylan cane cola og 3 Mountain Dew: Code Red, Voltage og vanlig. 4 Stockmos med pære, 2 Hallonsoda, 6 halmstad cider (2.25%), 2 poser M&M (chocolate), 24 x 250 ml Cola Zero på glassflasker og 700G kebabkjøtt. Men jeg gir ikke opp før jeg finner Free Red Berries, den skal være mulig å få tak i sverige. Men de har den tydeligvis ikke på Svinesund eller på nordbysenteret. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 http://en.allexperts.com/e/f/fa/fanta.htm Står at norge, finland og sverige har den Men vet ikke om man kan stole helt på den siden uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå