Sekai-ichi Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 må lage denne topicen, hvis ikke hadde jeg ikke hatt motivasjon til å lage. antagelig bruker jeg better on the other side, den michael jackson tributen, selv om ejg ikke bryr meg stort om michael jackson, så er det en bra sang=P Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) :!: Nå ere pån igjen, husk kritikken min da aria! edit: Til dere over som ikke skjønner no - I'm so making a AMV! - by aria-sama Endret 27. juni 2009 av Kenichi-san Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Blir det det vanlige kjøret vi ser gudveithvormange av på youtube, eller er det mer noe galskap i denne duren? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) hahah confusion s-r-ex; blir nok det vanlige kjøret. kommer nok til å bli så og si identisk til min første amv=P (bestemte meg for å bruke en annen sang, enda en sang av samme folk som i den første) kenichi, skal huske på det, så vidt det går skal jeg ikke ha noe som helst dialog faktisk tror jeg Endret 27. juni 2009 av aria-sama Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 im stuck!!XD Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 den maker null sence!!XD sånn som det er nå; bloding dreping, så ikke-blodig-ownage-dreping etterfulgt av super-over-the-top-slåssing ... eh~... Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) laget en sinnsykt badass promo til amven min (badass=limiten til nye wmm, ikke ekte badass. (sinnsykt=sinnsykt/omg! klarte du DET med wmm på win7!? omg! du er amazing!! å fy!!) http://www.youtube.com/watch?v=TOWv8J2ub3k edit; da var selve også ferdig vist Endret 28. juni 2009 av aria-sama Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Nice! Fikk nesten lyst å se den serien jeg nå Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2009 den serien er waaay bedre enn den virker fra amven min!=P beste superhelt-tingen jeg noen gang har sett (bedre enn karas). waay bedre enn watchmen/batman. live action versjonen av den der er en av mine alltime favoritt filmer. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Blir det det vanlige kjøret vi ser gudveithvormange av på youtube, eller er det mer noe galskap i denne duren? Galskap! Fatter ikke det der... Endret 9. august 2009 av magicalmysteryollie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå