^fmj Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Typen klistremerke som sitter på cd-rom og lignende, som viser spesifikasjoner osv. Kan de nekte angrerett hvis det er kommet en bitteliten rift i klistremerket, cirka 0.5cm? Det er snakk om en bilstereo, ser for meg at det skjedde når jeg tok av det "huset" som sitter rundt når man får den. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Neppe, med mindre det er av typen "warranbty void if removed" og den er helt borte... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Når det gjelder angrerett skal varen være i samme stand som da den ble levert. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) "Tilnærmet samme stand og mengde" - dog har du rett til å prøve produktet og evt "skader" som følge av normal bruk gjør ikke at angreretten bortfaller, ei heller riper o.l. som ikke er forårsaket av "unormal bruk" Endret 27. juni 2009 av kjetilkl Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 Det reduserer hvertfall ikke verdien noe mer. Kan ikke tenke meg at en kunde som handlet en "angrefrist-vare" ville tenkt to ganger på det. Lenke til kommentar
aquafrank Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Mange sjapper er steinharde på at en strengt tatt ikke burde ha åpna eska tingen ble sendt i (ytre emballasje). Men de taper alltid slike saker, så det er bare å stå på. kjetilkl har sitert den delen av loven du bør forholde deg til. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2009 Ja, akkurat det jeg vet, noen som ikke helt forstår at man kan slå på en skjerm og se på bilde osv. Like greit å bare spørre de før jeg sender inn kanskje, bedre å krangle først som sist. Slipper frakt to veier da hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå