sindreij Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Hei Når jeg skal installere Office 2007 på en datamaskin med Windows Vista kommer denne veldig lite beskrivende feilmeldingen opp. Feilmeldingen kommer opp etter at man har valgt hvor det skal installeres og installasjonen har begyndt. Er det noen som har en idè om hva som kan være feil? Lenke til kommentar
Xcited Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Noen feilmelding eller feilkode som kommer opp..? Lenke til kommentar
sindreij Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2009 Noen feilmelding eller feilkode som kommer opp..? Nei, skjermbildet over er det eneste som kommer opp. Lenke til kommentar
Xcited Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 har du noen tidligere versjoner av office? spesielt om det er beta eller "uvanlige" microsoft programmer..? prøvd å starte installasjonen via cmd-vinduet? ekke helt sikker på om office installasjonen gjør det her, men noen programmer gir feilkoder og/eller andre advarsler i cmd som de ikke ville gjort med grafiske meldingsbokser.. Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Sjekk X:\Windows\Temp etter logfiler, slik det står beskrevet her. Lenke til kommentar
sindreij Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Takk for svarene. PC-en er levert tilbake til Lefdal, så får vi se hva de får til. (det er ikke min PC, men en jeg hjelper hun som eier den.) Endret 29. juni 2009 av sindreij Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå