powersound Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Hei!! Er 2 kontakter til PCI-E som har 8pin, men følger med 8-6 pin adaptere så der har jeg 2 av 4 6pin som jeg trenger. Men dem 2 andre må jeg muligens dra ifra Molex-6pin? Eller skal jeg kjøpe disse?? eller holder med en av dem. Finner ingen PCI-E 6pin som jeg kan bruke ifra PSU til skjermkort. Men er 2 utganger for det. så finner jeg det er problemet løst. Helst fra Netshop eller komplett. Lenke til kommentar
Agrop Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 du bør kjøpe 2 av dem. Tror ikke 1 rail på psu greier og gi nåkk strøm til 2 kort. Trolig vil den slå ut på overbelastning. Lenke til kommentar
powersound Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 du bør kjøpe 2 av dem. Tror ikke 1 rail på psu greier og gi nåkk strøm til 2 kort. Trolig vil den slå ut på overbelastning. Finner det ingen single 6-6pin som jeg kan bruke? Hvis det ikke finnes det så har jeg jo 2stk 6pin på PSU:n så tenkte sette en av dem på hvert kort også en slik adapter jeg linket til å dele den på 2stk kort hvis du skjønner? Lenke til kommentar
Loke_h Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Det skal da være enten 2x6-pins og 2x8-pins eller 4x6-pin på både modulær og standard versjon av TT 850W. Sikker på du ikke har liggende noen kabler? Lenke til kommentar
powersound Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 Det skal da være enten 2x6-pins og 2x8-pins eller 4x6-pin på både modulær og standard versjon av TT 850W.Sikker på du ikke har liggende noen kabler? Faste kablene er der 2srk 8pins. så er det uttak til 2 til PCI-E.. men har bare en av dem kablene. Så vill gjærne ha tak i en til. Har 8-6pin adaptere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå