Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Trenger ny spiller

Anbefalte innlegg

Jeg har en Sony CDX-M8800 som jeg har vært storfornøyd med i alle disse år. Men i påsken takket det lille displayet for seg og i dag døde det store displayet.

Spilleren fungerer enda, men uten å se en dritt er det ikke så morsomt lenger da jeg må gjette meg frem til alt.

Og vi skal på bilferie om 1 uke så jeg har besluttet å investere i en ny, men jeg har ikke sett etter slikt i butikker på noen år så jeg trenger hjelp til å velge en ny.

Jeg husker ikke hvor mye jeg betalte for M8800 spilleren, men det var noen lapper. Denne gangen har jeg ikke tenkt å bruke noe mer enn 1-2000kr på en ny en.

Funksjoner som jeg synes den nye burde ha:

-CD/RW mp3 avspilling, men det er vel standard nå.

-Utgang til effektforsterker, gjerne ren sub-utgang

-Aux-inngang så jeg kan koble på eksterne mp3-spillere.

-Gode muligheter for lydjustering (Equalizer)

Kjekt å ha:

-Fjernkontroll (mulighet for å bruke den jeg har?)

-Display med litt størrelse, så jeg slipper å scrolle i evigheter for å se sangtittel

Håper noen har gode forslag til hva jeg kan kjøpe :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var innom en bilstereobutikk i dag, de ville ha meg til å kjøpe denne Sonyen eller samme Alpinen som ble linket til i andre post. Må innrømme at det frister mest med sonyen da den har større display og har en finere finish samt fjernkontroll. Prisen var lik for begge. Må handle i butikk og ikke over nettet da jeg reiser snart og ikke kan vente på en pakke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...