Audiosun Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Jeg har en Sony CDX-M8800 som jeg har vært storfornøyd med i alle disse år. Men i påsken takket det lille displayet for seg og i dag døde det store displayet. Spilleren fungerer enda, men uten å se en dritt er det ikke så morsomt lenger da jeg må gjette meg frem til alt. Og vi skal på bilferie om 1 uke så jeg har besluttet å investere i en ny, men jeg har ikke sett etter slikt i butikker på noen år så jeg trenger hjelp til å velge en ny. Jeg husker ikke hvor mye jeg betalte for M8800 spilleren, men det var noen lapper. Denne gangen har jeg ikke tenkt å bruke noe mer enn 1-2000kr på en ny en. Funksjoner som jeg synes den nye burde ha: -CD/RW mp3 avspilling, men det er vel standard nå. -Utgang til effektforsterker, gjerne ren sub-utgang -Aux-inngang så jeg kan koble på eksterne mp3-spillere. -Gode muligheter for lydjustering (Equalizer) Kjekt å ha: -Fjernkontroll (mulighet for å bruke den jeg har?) -Display med litt størrelse, så jeg slipper å scrolle i evigheter for å se sangtittel Håper noen har gode forslag til hva jeg kan kjøpe Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Velg Alpine eller Pioneer spille denne gangen, så tenker jeg du skal få deg en overraskelse Denne feks: http://www.elutstyr.no/product_info.php?cP...roducts_id=2911 Eller denne: http://www.elutstyr.no/product_info.php?cP...roducts_id=3674 Du finner de muligens billigere, dette var bare for at du skulle se hva det dreier seg om Lenke til kommentar
Audiosun Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 Hvis jeg får den Alpine spilleren med "alt" det der til 2000kr hva får jeg da hvis jeg går ned 500-1000kr til? Ligger den Alpine spilleren i grenselandet for ok spillere? Eller får jeg ok enda billigere? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Gå for denne du: http://www.pixmania.com/no/no/2684979/art/...p3-usb-deh.html Koster det dobble i butikkene her i landet Lenke til kommentar
Audiosun Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 Var innom en bilstereobutikk i dag, de ville ha meg til å kjøpe denne Sonyen eller samme Alpinen som ble linket til i andre post. Må innrømme at det frister mest med sonyen da den har større display og har en finere finish samt fjernkontroll. Prisen var lik for begge. Må handle i butikk og ikke over nettet da jeg reiser snart og ikke kan vente på en pakke. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Hvis utseende er viktigere enn lydkvaliteten, og du synes sonyen er finere, så kjøper du den. Men hvis du hadde testet begge spillerene, så hadde du garantert valg bort sonyen, så stor forskjell er det på lyden nemlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå