Lami Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Hei Jeg har en iPod Touch (tror det er 2G, kjøpte den på tirsdag). Jeg lurer på om jeg skal jailbreake den. Kan jo gjenopprette den hvis noe går galt. Nå har jeg versjon 2.2.1, og har sett at versjon 3.0 er kommet ut, jeg lurer på om jeg skal kjøpe versjon 3.0 og så jailbreake? Fant en guide her, en youtube tutorial, men jeg skjønte ikke helt det som sto i beskrivelsen. IMPORTANT: You should select (in the "Browse .ipsw file)the same file you used to configure your iPod. If you want to use the firmware i provided: Before starting the process of Jailbreaking, you should go to iTunes, your iPod setting and hold shift and click restore. A folder will pop up, and select the .ipsw file i provided. Put that same file in the "Browse .ipsw file" of Quickpwn. Trenger jeg å gjøre det? Skal jeg laste ned firmware herifra, og så browse den (Shift+Restore) i iTunes? Eller er ikke det nødvendig? Kan jeg bare ta å kjøre QuickPwn? Men burde jeg bruke QuickPwn? Takk på forhånd Lenke til kommentar
jonasguten Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Ja jeg anbefaler å jailbreake men den beste og enkleste metoden er med redsn0w som du ikke trenger ipsw fil til. Det er liten sjangse for at den blir "bricket" og da kan du bare gjenoprette etterpå, men husk at alle filer blir slettet når du holder på. husk å gå inn på Dfu mode først (søk på google) og søk etter redsn0w, det er mange tutorials på dette men alle funker. P.S hvis du skal opgradere til 3.0 er det stor sjangse for at noe kan gå galt, så jeg ville ikke gjort det. Til gjengjeld for det får du jo gratis apps, og andre ting som gjør samme nytten Lykke til Lenke til kommentar
claes Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Ja jeg anbefaler å jailbreake men den beste og enkleste metoden er med redsn0w som du ikke trenger ipsw fil til. Jo det gjør du Det er liten sjangse for at den blir "bricket" og da kan du bare gjenoprette etterpå, Da blir den jo ikke "bricked"? Det er umulig å ødelegge den totalt med mindre du fysisk ødelegger den men husk at alle filer blir slettet når du holder på. husk å gå inn på Dfu mode først (søk på google) og søk etter redsn0w, det er mange tutorials på dette men alle funker. Nei, filer og instillinger blir ikke slettet når du holder på, men om du gjenoppretter iPoden så blir de det. P.S hvis du skal opgradere til 3.0 er det stor sjangse for at noe kan gå galt, Hvor har du det fra? Det er absolutt ingen forskjell på 3.0 og tidligere firmware når det gjelder jailbreaking, og det er absolutt ikke noen stor sjangse for at noe går galt Til gjengjeld for det får du jo gratis apps, og andre ting som gjør samme nytten Det er ikke lovlig Sånn ellers, gratulerer med å bumpe en 3 måneder gammel tråd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå