tusul Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 kan jeg koble kald katode til mopeden?? må jeg ha noe strøm om former eller kan jeg koble det direkte til bateriet?? takker for alle svar Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 kan jeg koble kald katode til mopeden?? må jeg ha noe strøm om former eller kan jeg koble det direkte til bateriet?? takker for alle svar Prøv Søk funksjonen - tror dette er spurt om før. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 du må ha en omformer, for det er vel 12V DC det går på på mopeder også? Lenke til kommentar
neXon Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 trenger vell en Dual inverter? det er ikke noe kult med lys på mopeden vent til du får deg bil 8) Lenke til kommentar
tusul Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 det er ikke jeg som skal ha det, er enig det er ikke så kult med lys på mopeden.. noen som vet hvor mye en omformer koster og hvor jeg kan få kjøpt en?? er det 6 volt på en moped (TSX) eller er det 12?? hvis det er 12 volt skulle det ikke gå å bare koble ledningene på en plass fra inverteren?? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 det er ikke jeg som skal ha det, er enig det er ikke så kult med lys på mopeden.. noen som vet hvor mye en omformer koster og hvor jeg kan få kjøpt en?? er det 6 volt på en moped (TSX) eller er det 12?? hvis det er 12 volt skulle det ikke gå å bare koble ledningene på en plass fra inverteren?? Katoderøra fungerer visst på 6v anlegg også, så det skal visst ikke være noe problem Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Kan tenke meg at det er ganske fett (men samtidig blodharry)... Men tror du ikke det er enda kulere med neonwire surra rundtomkring på mopeden?? Tror pinade jeg skal teste ut dette... Og ja--- det er 12 v på mopeden (Ihvertfall TSX for det har jeg sjøl så) Lenke til kommentar
Xell Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Katoderøra fungerer visst på 6v anlegg også, så det skal visst ikke være noe problem Det kommer helt ann på inverteren. Den må kunne produsere de spenningene katoden trenger fra de DC nivået den får inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå