Glenn Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Får vel komme med min liste da SAS Braathens S.A.F.E. Air France KLM Norwegian British Airways Lufthansa SWISS Finnair Thai Airways Aeroflot Sterling Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) SAS Widerøe Braathens S.A.F.E Lufthansa KLM British Airways Norwegian( ) Sterling( :( ) Noe på P, charterreise til Kreta. Tror det var A340 eller 777, veldig stort fly(12 seter i bredden tror jeg), ikke spesielt comfy etter det jeg husker(lenge siden). Red: Etter litt undersøkelse har jeg kommet fram til at det må ha vært et MD-11(husker motoren i halen) Favoritt: Dekk 2 på Lufthansa's 747 Men jeg MÅ teste ut Singapore Airlines med A380! Endret 21. juli 2009 av edge Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Widerøe SAS Scandinavia Braathens Pegasus Airlines MyTravel Premiair Endret 22. juli 2009 av KongKake Lenke til kommentar
marfo83 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Noe på P, charterreise til Kreta. Tror det var A340 eller 777, veldig stort fly(12 seter i bredden tror jeg), ikke spesielt comfy etter det jeg husker(lenge siden). Red: Etter litt undersøkelse har jeg kommet fram til at det må ha vært et MD-11(husker motoren i halen) Jeg vil tippe DC-10. Både Scanair og Premiair har flydd disse i chartertrafikk fra Norge i mange år. Er vel dog snart 10 år siden disse forsvant. Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Ikke all verdens men... Nok Air PB Air Thai Air SAS + (Braathens) Lufhansa KLM Sterling Norwegian British Airways Iberia Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Noe på P, charterreise til Kreta. Tror det var A340 eller 777, veldig stort fly(12 seter i bredden tror jeg), ikke spesielt comfy etter det jeg husker(lenge siden). Red: Etter litt undersøkelse har jeg kommet fram til at det må ha vært et MD-11(husker motoren i halen) Jeg vil tippe DC-10. Både Scanair og Premiair har flydd disse i chartertrafikk fra Norge i mange år. Er vel dog snart 10 år siden disse forsvant. Stemmer nok det, ja Lenke til kommentar
quakie Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Norwegian British Airways Qantas I tillegg ett flyselskap jeg har glemt i farta, som jeg fløy med innenriks i Australia. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) SAS Braathens S.A.F.E Norwegian Ryanair :thumbdown: Widerøe Lufthansa Air Norway Scanair Premiair Edit; Glemte United Endret 29. september 2009 av lockdog Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Ryanair :thumbdown: Hva var så ille under turen? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Ryanair :thumbdown: Hva var så ille under turen? Hadde ikke plass til beina (186 med litt lange bein), servicen var så som så, og interiøret i flyet var til å bli deprimert av. Eneste fordelen var prisen, spesielt siden jeg var student da, men jeg flyr nok neppe med de igjen. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Merkelig, de nye flyene Ryanair har nå har ikke mindre benplass enn andre fly. At knallgult/blått interiør ikke er førstevalget for mange skjønner jeg godt. Endret 29. september 2009 av robertaas Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Så vidt jeg ser her, er det ingen som har fløyet med Emirates. De er absolutt å anbefale! Profesjonelt med god service og underholdning. Lenke til kommentar
marfo83 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 -Aer Lingus-Blue 1 -Braathens\Braathens SAFE -British Airways -Continental Airlines -Chautaqua Airlines (doing business as Continental Express) -Lufthansa -Norwegian -Widerøe -SAS -SAS Braathens Kan legge til: -Swiss International Airlines -HiFly - Et selskap som TAP leide inn da deres egne piloter streiket da jeg skulle fly med de. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 SAS SAS Braathens Widerøe Sterling Ryanair Brussels Airlines Iberia Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) SAS (av en eller annen grunn så gir de meg forferdelige smerter i ørene når de skal lande. Skjer ikke med andre flyselskaper :/ ) Norwegian Alitalia (fløy med MD-80 fra Roma til Paris. Likte ikke flyet. Vil helst unngå MD-80 i framtida) Cathay Pacific (BESTE jeg har flydd med ) Air France KLM Lufthansa (ikke no egen TV ) Endret 5. oktober 2009 av morningstar665 Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 SAS Norwegian Widerøe TUI Fly MyTravel Braathens Thomas Cook Og Novair som jeg skal fly med i desember Ikke særlig mange, blir nok fler etterhvert! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 -Sas -Swissair -KLM -Lufthansa -Continental -Virgin Atlantic -British Airways -Qantas -Singapore Airlines -Thai Airways -Austrian -Brussels Airlines -Braathens Safe -Finnair -Air France -Heli Air Monaco -Cathay Pacific -Emirates -All Nippon -South African Airways -Malaysia Airlines -Gulf Air Det er de flyselskapene jeg husker jeg har fløyet med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå