Gjest Guest_hjelp_* Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Det har seg sånn at jeg har en vorte i fjeset , noe jeg har hatt i over 1 år. For et halvtår siden tok jeg sånn vorte opperasjon (skjering). Jeg trodde det var velykket og vorten kom aldri tilbake, men jeg tok feil. 5 mnd etter opperasjonen var vorten tilbake i fjeset, samme sted. Så jeg kjøpe sånn edsene vortefjerne middel på apoteket, og skal si at det gjor susen. Men jeg så ut som en tomat i fjeset etter jeg hadde brukt middelet i 1 uke. Jeg sluttet med middelet etter en uke, men etter 2 uker så kom vorten tilbake. Så hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Har du prøvd å fryse vorten? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Det har seg sånn at jeg har en vorte i fjeset , noe jeg har hatt i over 1 år.For et halvtår siden tok jeg sånn vorte opperasjon (skjering). Jeg trodde det var velykket og vorten kom aldri tilbake, men jeg tok feil. 5 mnd etter opperasjonen var vorten tilbake i fjeset, samme sted. Så jeg kjøpe sånn edsene vortefjerne middel på apoteket, og skal si at det gjor susen. Men jeg så ut som en tomat i fjeset etter jeg hadde brukt middelet i 1 uke. Jeg sluttet med middelet etter en uke, men etter 2 uker så kom vorten tilbake. Så hva skal jeg gjøre? Hei. Ber fastlegen din om en henvendelse til hudlege. Du kan få laserbehadling mot vorten. Vaio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå