Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

vorte i fjeset , hjelp!

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_hjelp_*

Det har seg sånn at jeg har en vorte i fjeset , noe jeg har hatt i over 1 år.

For et halvtår siden tok jeg sånn vorte opperasjon (skjering). Jeg trodde det var velykket og vorten kom aldri tilbake, men jeg tok feil. 5 mnd etter opperasjonen var vorten tilbake i fjeset, samme sted. Så jeg kjøpe sånn edsene vortefjerne middel på apoteket, og skal si at det gjor susen. Men jeg så ut som en tomat i fjeset etter jeg hadde brukt middelet i 1 uke. Jeg sluttet med middelet etter en uke, men etter 2 uker så kom vorten tilbake.

Så hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det har seg sånn at jeg har en vorte i fjeset , noe jeg har hatt i over 1 år.

For et halvtår siden tok jeg sånn vorte opperasjon (skjering). Jeg trodde det var velykket og vorten kom aldri tilbake, men jeg tok feil. 5 mnd etter opperasjonen var vorten tilbake i fjeset, samme sted. Så jeg kjøpe sånn edsene vortefjerne middel på apoteket, og skal si at det gjor susen. Men jeg så ut som en tomat i fjeset etter jeg hadde brukt middelet i 1 uke. Jeg sluttet med middelet etter en uke, men etter 2 uker så kom vorten tilbake.

Så hva skal jeg gjøre?

Hei.

Ber fastlegen din om en henvendelse til hudlege. Du kan få laserbehadling mot vorten.

Vaio :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...