KingDingLing Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Nettet er fullt av helter da. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Nettet er fullt av helter da. Sarkasmen din hjelper deg ikke. De fleste er fult klar over at verbal slåing er det beste, men det er ikke alltid like lett. I hvert fall ikke om man er full, og føler seg truet med god grunn. I tlegg kan noe så banalt som en følelse av "ære", stå på spill. I fare for å implisere noe uten at det er hva jeg vil: har du vært i en lignende situasjon? Jeg har. Min første handling var å prøve å komme meg vekk. Helt til flammen min bitchslappet vedkommende, og sa han var en barnslig idiot. Da ble jeg igjen. Rasjonelt prat fungerte selvsagt ikke. Konsekvensen ble et gedigent masseslagsmål. Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 ja som du sikkert forstår snakkrt jeg av ren gjetting og basert på det jeg har sett på film. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 ja som du sikkert forstår snakkrt jeg av ren gjetting og basert på det jeg har sett på film. Jeg velger å ignore sarksmen, og skylde på at: "det er så forpult vanskelig skriftlig", og le meg selv til søvne. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 knus pelvis og gå vekk. http://www.videosift.com/video/Self-Defens...rget-the-pelvis forsåvidt: I wouldn't recommend relying on any single strike to disable an attacker. Headbutts to the face, elbows, hammer-fisted strikes are quite strong and don't require the ability to punch with your knuckles. men jeg vil foreslå og gå/løpe derifra. Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 knus pelvis og gå vekk.http://www.videosift.com/video/Self-Defens...rget-the-pelvis forsåvidt: I wouldn't recommend relying on any single strike to disable an attacker. Headbutts to the face, elbows, hammer-fisted strikes are quite strong and don't require the ability to punch with your knuckles. men jeg vil foreslå og gå/løpe derifra. Ja kjempesmart skade en fyr kansje permanent. Det går kansje i usa men her ville du blitt bura inne i flere år for et slikt forsvar for å ikke snakke om skadeerstatning...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå