Grinchen Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Du er på en veldig hyggelig utflukt med noen gode venner og så kommer det en bekjent av venninen din. Med en gang begynner han å lage kvalm og ødelegge stemningen og han fornærmer deg heftig. Når du ber han dra til helvete kaster han en tom ølflaske drithardt i ansiktet ditt og når du reiser deg opp slår han deg hardt i nesa. Hva gjør du? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Anmelder han til politiet Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 uhm. vrir deg i smerte? Politianmelder det og lar dem ta seg av saken. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 Anmelder han til politiet Det er jo selvfølgelig en mulighet, men han slutter ikke å slå deg der å da av den grunn... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Okei, så det er snakk om der og da: Du får med deg to-tre stk og bærer/dytter han ut av lokalet/huset/stedet. Rett og slett kaster han ut. Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) Det skal jeg gjøre neste gang det var på langøyene dette her da og båten hadde sluttet å gå skulle overnatte så jeg kunne ikke bare dra hjem heller... Endret 27. juni 2009 av Grinchen Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Hvorfor denga du han ikke? Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) Anmelder han til politiet Det er jo selvfølgelig en mulighet, men han slutter ikke å slå deg der å da av den grunn... Hva? Du mener akkurat der og da? Når han slår deg? Det er vel for det første litt håpløst å spørre om det, du må jo reagere slik du gjør. Det er aldri noen fasit på hvordan man skal reagere på en slik situasjon. Hva vil du vi skal si? "TREKK KNIVEN DIN!", eller "KNUS TRYNET HANS!"? Denne tråden er litt håpløs i så måte. Jeg beklager at det har skjedd deg noe, men la oss anta at du er skyldig i å provosere han og samtidig erkjenne at du forteller din versjon av historien. Anmeld det og GET OVER IT. Endret 27. juni 2009 av nicoloco Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 Hvorfor denga du han ikke? det var nettopp det jeg gjorde og det noe skikkelig å. Jeg ble rasende og mista kontrollen helt... Det var jo dårlig håndtert av meg det er derfor jeg spør for hvis noe sånt skjer igjen så kan jeg ha noen strategier på lager Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Hvorfor denga du han ikke? det var nettopp det jeg gjorde og det noe skikkelig å. Jeg ble rasende og mista kontrollen helt... Det var jo dårlig håndtert av meg det er derfor jeg spør for hvis noe sånt skjer igjen så kan jeg ha noen strategier på lager lol. denne tråden blir dummere og dummere. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) Ikkje ein så jævlig god idé å denge ein du skal overnatte på sama stad som, då. Kan godt hende trådstartar var svakare enn fyren som gjorde det, og då bevarar ein æra lettare ved å ikkje gå til angrep, framfor å bli slått meir. Eg ville sagt noko slik som: "Ro deg ned, din jævla ape. Er du et så forfaenmeg testosteronsprengt svin at du ikke greier å oppføre deg som en kontrollert person?" Eller så ville jeg gått for ein litt roligare stil; "Hva faen driver du med, tulling?! Ro deg ned!" Men sjølv eg, som ein godt selvkontrollert type som helst ikkje vil komme opp i slagsmål, hadde hatt vanskeleg for å gå løs på svinet. EDIT: ser at trådstartar denga han. Endret 27. juni 2009 av Norvegisk Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Skikkelig fjortisopplegg Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 Skikkelig fjortisopplegg Ja det var utvilsomt en teit situvasjon... Men det er jo ikke bare fjortiser som kan komme i farlige situvasjoner. Jeg mista besinnelsen, men ha litt sympati med meg da jeg kommer til å få et permanent arr ved siden av tinningen. Jeg ble rett og slett pissredd og reagerte instinkivt Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Hvorfor denga du han ikke? det var nettopp det jeg gjorde og det noe skikkelig å. Jeg ble rasende og mista kontrollen helt... Det var jo dårlig håndtert av meg det er derfor jeg spør for hvis noe sånt skjer igjen så kan jeg ha noen strategier på lager Så lenge han slo først, eller prøvde, så er det jo selvforsvar. Det får du ikke no straffeskyld eller bot for så lenge du forklarer deg fornuftig til politiet og har kort rulleblad Lenke til kommentar
Blowbob Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Hvis han slo først, så hadde jeg denga til han gjentatte ganger rett på kyssern. Easy as that. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Jeg tar parti med trådstarter. Fuck him. Hva faen er det med folk som skal lage bråk? Du slo jo tilbake, men han fortjente det utifra det jeg har lest her... Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Hvorfor denga du han ikke? det var nettopp det jeg gjorde og det noe skikkelig å. Jeg ble rasende og mista kontrollen helt... Det var jo dårlig håndtert av meg det er derfor jeg spør for hvis noe sånt skjer igjen så kan jeg ha noen strategier på lager Så lenge han slo først, eller prøvde, så er det jo selvforsvar. Det får du ikke no straffeskyld eller bot for så lenge du forklarer deg fornuftig til politiet og har kort rulleblad det er ikke sant i det hele tatt. Lenke til kommentar
Rabies86 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 nicolo said it... Selvforsvar er ulovlig i Norge. Blir man angrepet finnes det 1 (EN) lovlig måte å håndtere det på: anmeld og vent på brev om at saken er henlagt grunnet bevisets stilling... (Jeg er ikke så veldig lovlydig ) Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 nicolo said it... Selvforsvar er ulovlig i Norge. Blir man angrepet finnes det 1 (EN) lovlig måte å håndtere det på: anmeld og vent på brev om at saken er henlagt grunnet bevisets stilling... (Jeg er ikke så veldig lovlydig ) selvforsvar er ikke ulovlig, men de er veldig flinke til å sette klare linjer mellom selvforsvar og motangrep. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Fyr kommer. Fyr lager kvalm. Du ber han ha seg til helvete vekk fordi han lager dårlig stemning. Fyren kaster en ølfkaske i tryne på deg. Du reiser deg opp. Fyren slår deg over nesen. Den mest naturlige reaksjonen er å slå tilbake. Selvsagt skal man helst gjøre det verbalt, men noen har lettere for det enn andre. Tviler på at jeg hadde klart å holde hodet kaldt i den situasjonen, og gjort noe annet enn å plukke opp flasken for å så å knuse den mot foten hans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå