Gå til innhold

Hjelp med valg av enkel spill-bærbar!

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe en ny bærbar. Ingen desktop-erstatter, men den må fremdeles ha litt kick!

Har lest en del nå, og det virker som om disse er noen av de mest populære:

Acer med ATI-gpu

Multicom KHLB2

Acer med Nvidia-gpu

Hvilken burde jeg gå for hvis jeg skal spille en del, og se en del HD-serier osv?

Tar også imot andre forslag.

Takk for svar!

Endret av Barland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du skal ha "litt kick", holder vel alle tre? Med mindre du er virkelig nøye på det, er det heller preferanser som burde bestemme her imo.

Multicom'en er den minste av de tre, men Acer'ne er billigere og operativsystem følger med, det blir en tusenlapp til på Multicom'en. Betaler du 169kr ekstra (1 178kr totalt) for os hos Multicom får du imidlertid oppgradering til Windows 7 når det kommer ut i oktober.

Om du er fornøyd med 1366x768, er det ingenting å si på, men for 800kr ekstra får du dobbelt så skarp skjerm (1920x1080 full HD) på Multicom'en om en drøy måned.

Acer'ne har ctrl-knappen på riktig sted, mens Multicom'en har bytta om fn og ctrl. Ingen av dem har delete øverst i hjørnet.

Hadde spilling vært "det meste" du skulle med denne notebooken til, ville jeg sagt Multicom'en, men da velger du kompromisser på andre områder som dårlige høytalere, potensiell lang leveringstid og litt irriterende knappeoppsett. Sannsynligvis høyere pris enn 7500 også.

Hvis du ikke er villig til gå inn for de kompromissene, har du Acer.

/min mening

Endret av pkg_inc
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...