kjermy Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Har prøvd demoen, og forgjengeren, og fantastisk er ordet Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Vel, da ser det ut som jeg kjøper det. Lenke til kommentar
Chiasm Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Ser Sins of a Solar Empire ikke er nevnt. Sins er litt "roligere" enn f.eks Warcraft eller Red Alert, men absolutt like taktisk. Rasene er ganske forskjellige men allikevel godt balansert. Det tar litt tid å sette seg inn i, da tutorialene ikke dekker på langt nær nok. Strategidelen av forumet på sinsofasolarempire.com anbefales! Det danket ut b.la GTA 4 og Fallout 3 i IGNs kåring for game of the year i 08, og har vel nesten 90% på Metacritic. Spillet koster bare 29$ (ca 190kr) hvis man kjøper det online fra Stardock, og lastes ned ganske kjapt (tok vel en halvtime for meg på 4Mbit). Det eneste negative må være at litt større games ofte tar utrolig lang tid. Holdt på med samme game (ca 10 timer total spilletid) i et par dager med noen venner, og dette var kun medium-large kart, 2v2v2. De største kartene er over dobbelt så store! Man kan også lage egne maps ganske enkelt hvis man føler for det. Ellers går det mye i Civ 4 for tiden, som også anbefales. Det er dog tur-basert, og tar ganske lang tid å sette seg inn i hvis du aldri har spillt noen Civ spill før. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Mine fav's: Company of Heroes Sins of a Solar Empire World in Conflict Age of Empires Lenke til kommentar
wûst Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Anbefaler World in Conflict jeg også, spilt en del på det første spillet i serien og det må jeg si var veldig spennende. Som andre før meg har nevnt er dette et moderne krigføringspill. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Men husk at det ikke er basebygging i World in Conflict... Allikevel, er et av de beste strategispill syns jeg... Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Kremen av strategispill er Total War serien. Mye morsommere å krige med 3000 i stedet for 30 folk Endret 29. juni 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Men husk at det ikke er basebygging i World in Conflict... Allikevel, er et av de beste strategispill syns jeg... Er nettopp det som gjør WiC så genialt og nyskapende. Er fett å bare ankomme slagmarken med noen units og kjempe for livet, og så "bestille" fler units. Micromanagement. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Men husk at det ikke er basebygging i World in Conflict... Allikevel, er et av de beste strategispill syns jeg... Er nettopp det som gjør WiC så genialt og nyskapende. Er fett å bare ankomme slagmarken med noen units og kjempe for livet, og så "bestille" fler units. Micromanagement. Jeg er enig, men informerte bare trådstarter, ettersom han har nevnt han liker basebygging Lenke til kommentar
Crenos Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Dawn of War: Dark Crusade. Beste evar! Det er dritmange fraksjoner å velge mellom hvis du har alle spilla, og det er billig å skaffe alle også Space Marines* (Mah faverit) Chaos* Eldar* Orcs* Imperial Guard** Dark Eldar*** Tyranids*** * Du trenger Dawn of War 1 for å kunne spille disse online. ** Du trenger Vinter Assault Expansion pack for å spille online med denne. *** Du trenger Soulstorm utbyggingspakken for å spille online som disse. Lenke til kommentar
Crenos Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Dawn of War: Dark Crusade.Beste evar! Det er dritmange fraksjoner å velge mellom hvis du har alle spilla, og det er billig å skaffe alle også Space Marines* (Mah faverit) Chaos* Eldar* Orcs* Imperial Guard** Dark Eldar*** Tyranids*** * Du trenger Dawn of War 1 for å kunne spille disse online. ** Du trenger Vinter Assault Expansion pack for å spille online med denne. *** Du trenger Soulstorm utbyggingspakken for å spille online som disse. wtf kan ikke redigere D: uansett, mente å si Sisters of Battle istedenfor Tyranids. Tyranids får du bare spilt som i DoW 2. Glemte også å legge til Tau Empire og Necron som er del av Dark Crusade. hmm.. wow, er ikke det 10 fraksjoner som er helt unike? O.o -Space marines -Chaos -Orc -Eldar -Imperial Guard -Tau Empire -Necron -Sisters of Battle -Dark Eldar og Tyranids som er i DoW 2. Hea, det er imba Mer enn noe annet strategispill som jeg vet om som har så mange fysisk unike fraksjoner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå