Gå til innhold

Kjøres posten på lørdager?

Gavekort

Anbefalte innlegg

Hei!

Kjører posten pakker fra Sandefjord på lørdager? Og når de begynner å kjøre; skriver de da på pakkesporingen at de har begynt å kjøre eller bare når de når frem. :)

Er usikker på hvor denne tråden skulle, så moderator kan bare flytte den hvor de vil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Kjører posten pakker fra Sandefjord på lørdager? Og når de begynner å kjøre; skriver de da på pakkesporingen at de har begynt å kjøre eller bare når de når frem. :)

Er usikker på hvor denne tråden skulle, så moderator kan bare flytte den hvor de vil.

Ja post fraktes hver dag, på pakkesporingen vil det stå når pakken har kommet frem til neste destinasjon.

Lenke til kommentar
Jaa! Da får jeg kanskje pakken min i dag da. :D

Nei det tviler jeg på desverre. Pakken kommer sikkert ikke frem før i ettermiddag og da er vel postkontoret stengt. Du får den sikkert på mandag. Men ikke glem at posten kan være overaskende trege i blant.

Lenke til kommentar
Posten kjøres alle dager unntatt søndager. Har selv kjørt post.

Vet at posten ikke kjører ut post til postkasser på søndag, men pakker fraktes vel? Altså fra postkontor til postkontor tenker jeg på.

Tviler på at det blir sendt til butikkene med postkontor men kanskje til postsentralene.

Lenke til kommentar
Posten kjøres alle dager unntatt søndager. Har selv kjørt post.

Vet at posten ikke kjører ut post til postkasser på søndag, men pakker fraktes vel? Altså fra postkontor til postkontor tenker jeg på.

Tviler på at det blir sendt til butikkene med postkontor men kanskje til postsentralene.

Ja var egentlig det jeg menet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...