Gavekort Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Hei! Kjører posten pakker fra Sandefjord på lørdager? Og når de begynner å kjøre; skriver de da på pakkesporingen at de har begynt å kjøre eller bare når de når frem. Er usikker på hvor denne tråden skulle, så moderator kan bare flytte den hvor de vil. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Hei! Kjører posten pakker fra Sandefjord på lørdager? Og når de begynner å kjøre; skriver de da på pakkesporingen at de har begynt å kjøre eller bare når de når frem. Er usikker på hvor denne tråden skulle, så moderator kan bare flytte den hvor de vil. Ja post fraktes hver dag, på pakkesporingen vil det stå når pakken har kommet frem til neste destinasjon. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 Jaa! Da får jeg kanskje pakken min i dag da. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Posten kjøres alle dager unntatt søndager. Har selv kjørt post. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Posten kjøres alle dager unntatt søndager. Har selv kjørt post. Vet at posten ikke kjører ut post til postkasser på søndag, men pakker fraktes vel? Altså fra postkontor til postkontor tenker jeg på. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Jaa! Da får jeg kanskje pakken min i dag da. Nei det tviler jeg på desverre. Pakken kommer sikkert ikke frem før i ettermiddag og da er vel postkontoret stengt. Du får den sikkert på mandag. Men ikke glem at posten kan være overaskende trege i blant. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 Blæ, er du sikker? Pakken ble omlastet til Oslo i går kveld. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Blæ, er du sikker? Pakken ble omlastet til Oslo i går kveld. Er ganske sikker ja, men du kan jo selvfølgelig være heldig. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Posten kjøres alle dager unntatt søndager. Har selv kjørt post. Vet at posten ikke kjører ut post til postkasser på søndag, men pakker fraktes vel? Altså fra postkontor til postkontor tenker jeg på. Tviler på at det blir sendt til butikkene med postkontor men kanskje til postsentralene. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 Den skal til Sandnes Postkontor, så det er et postkontor, ikke post i butikk. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Posten kjøres alle dager unntatt søndager. Har selv kjørt post. Vet at posten ikke kjører ut post til postkasser på søndag, men pakker fraktes vel? Altså fra postkontor til postkontor tenker jeg på. Tviler på at det blir sendt til butikkene med postkontor men kanskje til postsentralene. Ja var egentlig det jeg menet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå