Thor Håkonsen Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Ett litt eldre bilde, som endelig har fått den behandlingen det fortjener. Dvs enn litt bedre beskjæring... Grønn basilisk - Basislicus plumifrons EXIF : D300 105mm f/13 1/100 ISO 200 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Har du kuttet ut dyret fra en annen bakgrunn? Var noen kanter som så merkelige ut, men med disse dyrene er det ikke godt å si alltid. Kjempeutrykk på dyret da, og kult at man ser tunga akkurat på vei ut Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 Neida, dyret er ikke kuttet ut fra en annen bakgrunn - bildet er bare beskjært Lenke til kommentar
Glugglight Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Flott bilde! Jeg har ikke så mye å si, men jeg tror litt mer skarphet og kanskje bittelitt mer kontrast kunne vær med på å få frem skjellen bedre og å gi litt mer "impact" Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 Flott bilde! Jeg har ikke så mye å si, men jeg tror litt mer skarphet og kanskje bittelitt mer kontrast kunne vær med på å få frem skjellen bedre og å gi litt mer "impact" Takker for tilbakemelding ! Er enig med deg ang kontrast, men skarphet ? Der må jeg innrømmer at jeg ikke helt følger deg Lenke til kommentar
Glugglight Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Skjermen min er sikkert ikke helt stødig Jeg tror det hadde passet dårlig om det ble for "crispy" Lenke til kommentar
Glugglight Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Her har jeg lagt til en god del kontrast, og ja, jeg la på et lag med unsharp mask. Jeg har også brukt litt burn tool her og der. Noen av detaljene på halsen ble borte, men dette er lett å fiske på. Jeg synes skjellene på "kinnet" kommer mye bedre frem nå. Bare et forslag fra min side Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 "Kanskje" litt drøy mye. Det skal jo pokker ikke se ut som om dyret har fått pålimt italienske fliser - det er liksom hud som henger i hop ... Lenke til kommentar
Glugglight Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Hehe Tar den. Jeg er kanskje litt overglad i skarpe kanter og sterk kontrast, det er ikke så viktig for meg om det er naturtro. Men, men, smaken er som baken - den utvikler seg... Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Jeg synes også at "remake'en" var en smule over-the-top. Men når man sammelikner de to så _kan_ det hende at er en bitteliten tanke mer å gå på i oppskarpingen. Men presserende er det ikke, for det var ikke i mine tanker da jeg så "basilisken" din første gang. Kjekk krabat, som står bra mot den helsvarte bakgrunnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå