Gå til innhold

Skal kjøpe nytt spill IDAG! Trenger raske svar..

Anbefalte innlegg

Heiiisaaannn...

Tenkte jeg skulle kjøpe et nytt spill til PS3 idag!

Har vært litt ute av gaming-fronten de siste månedtene, så vet ikke hva som er nytt, og hva som er bra!

Jeg er ute etter et spill med stor underholdningsverdi (såklart..), som helst er ganske fritt, med mulighet for og bare gå/kjøre (helst det siste!) rundt og utforske.. Helst bilspill, men gjerne også andre spill, som oblivion, GTA osv..

Tips og anbefalinger? Har sett litt på FUEL, men ser litt kjedelig ut i lengden, og litt for sci-fi for meg.. Og der er det dessuten mest fokus på løp, noe jeg syntes dreper frihetsfølelsen da du må kjøre på "lukket" bane.. Saints Row 2, er det brukbart?

Tusen takk for RASKE tips og anbefalinger! Skal kjøre til byen og handle i løpet av de neste timene, så... :)

edit: glemte og nevne hvordan spill jeg har!

de som er verdt og nevne, må vel være:

gta iv

far cry 2

midnight club (aner ikke hva det heter mer :p)

hmm..

edit2: TRENGER ikke være frihet, eller bilspill.. Har også vurdert Resident Evil 5.. Er det bra?

Endret av S.Larsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for svar ;)

Har prøvd demoen hos en kompis, bare litt. Ikke mye, men syntes det virka litt ensformig.

Mafia II skal jeg definitivt ha når det kommer! Men frem til da blir jeg og kose meg med Saints Row 2, som jeg skal kjøpe nå etter og ha lest anmeldelser! ;)

Snakkes! Kommer tilbake når jeg har testa det ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...