Trynemjoel Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Jeg er ved å bestille en del utstyr, deriblandt en SB400 for å enkelt og billig kunne belyse motivet mitt i noen lavt belyste miljøer. Vil en Limiquest Ultrabounce være verdt de 350,- den koster på en SB-400 eller skal jeg bare lage en løsning selv med hva jeg kan rote sammen her hjemme? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Jeg har denne til min Canon Speedlite 550EX og er ekstremt fornøyd. Selvom den er ganske fleksibel, vil jeg kanskje tro den er for stor for SB-400. Den er nok mer beregnet for blitser på størrelsen til SB-600 og oppover. Lenke til kommentar
Karabin Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Et A4 ark gjør samme nytten, spar pengene http://www.friedmanarchives.com/Writings/g...fuser/index.htm Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 Fryktet at den ville være noe stor ja, Andreas, får ta deg på ordet om det. Hjemmelaga løsninger kan kanskje gi for varierte resultater. Får se om jeg heller bestiller en Omni-Bounce for Nikon SB-400. Den virker å være veldig enkel å bruke og ikke bruke Resultater Med/Uten Litt dumt å betale frakt å en dings til 300 kroner, så får se om den kan jaktes ned i Sandnes/Stavangerområdet Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 Fant den på Ebay for 150,- m/ frakt. Jeesuz. Slik er det i norge. Koster halvparten å få det fra andre siden av kloden enn det gjør å sende det fra kyst til kyst. Lenke til kommentar
gormley Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Bruk heller de ekstra pengene på en SB-600 fremfor SB-400. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 SB-400 vil passe bedre til hva jeg skal gjøre, har SB-600 for andre ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå