GeirHH Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) To abonnementer med nye nummer - tar mer enn en uke før får tilsendt simkort. En feil de har gjort som er helt kurant å rette opp i: Nå har det gått 4 dager siden jeg sendte e-post - ikke hørt noe. Har også ringt. Kundeservicen til 2.99/min (med Chessabonnement vel og merke) - tja, hyggelig med noen vestlandsberter men..."Du får nok snart svar"..grrr. Her er det full anledning til å være enig eller forsøke å redde selskapets ære. Værsågod. Endret 27. juni 2009 av fjellreven1 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Mange arbeidsplasser har begrenset bemanning nå som folk begynner fra på ferie. Chess er en av de operatørene jeg selv har minst erfaring fra, så om dette har noe me saken og gjøre vet jeg ikke. To abonnementer med nye nummer - tar mer enn en uke før får tilsendt simkort.* Ikke uvanlig. Har måtte vente lengere enn 1 uke hos flere andre operatører. Desverre. *En feil de har gjort som er helt kurant å rette opp i: Nå har det gått 4 dager siden jeg sendte e-post - ikke hørt noe. Har også ringt. * Mer enn 4 dager på svar på innsendt epost, er tregt, men heller ikke det er så uvanlig. Om jeg ikke husker feil så har telenor f.eks ca 3 dager behandlings tid av epostene de får inn. Hva var spørsmålet side de ikke fikk svart over telefon(kundeservice) ? *Kundeservicen til 2.99/min (med Chessabonnement vel og merke) - tja, hyggelig med noen vestlandsberter men..."Du får nok snart svar"..grrr. * Ringeprisene er lavere enn noen gang, så operatørene må finne andre steder og tjene pengene sine, ofte på høye priser til spesialnummere, kundeservice osv... slik at vestlandsbertene får lønn, selv om de tydligvis ikke var til mye hjelp? Lenke til kommentar
Xinopay Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Kanskje du skal forklare HVA problemet er i stedet for å bare fyre fra deg sure oppstøt om hvor treige og dårlige de er? Hva var spørsmålet de ikke kunne svare på? Hva var problemet de kunne retta på kort tid? Er det noen spesiell grunn til at det har tatt tid å få SIM-kort? Jeg vet at de fleste mobiloperatører KUN sender SIM-kort til folkeregistrert adresse...bor du ikke der, kan de jo fort ta litt ekstra tid. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) Nja, jeg har faktisk fått simkort etter to dager (ved nytegning), men det er jo raskere enn man kan forvente. Når det gjelder å bruke mer enn en uke så har det iallfall ikke med ferie å gjøre ved første bestilling, den var i slutten av mai. Selvsagt er det snakk om til folkeregistrert adresse. Jeg kansellerte et abonnement med angrefristskjema og det hele og mottok bekreftelse på det. Likevel sender deg meg en regning på tilknytningsavg. ca en mnd senere og det burde være en kurant affære å rydde opp i det. Nå kan jeg risikere at det automatisk går til inkasso hvis jeg ikke betaler. Telenor lover vel svar innen 3 dager, det blir noe helt annet. Jeg sendte en henvendelse til Telenor formiddagen den 22. og fikk svar ettermiddagen den 23. Har lest andres beretninger om treghet hos Chess. Og ja, dette er et surt oppstøt da jeg gjerne skulle hatt simkortet nå til helga. Endret 27. juni 2009 av fjellreven1 Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Har ikke Chess forhandlere slik som Telenor? Slik at man kan gå å hente ett kort på dagen? Det er værtfall veldig kjekt å ha i bakhånd i slike situasjoner Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 Chess Kontant, ja. Nå skal jeg rettferdiggjøre Chess litt. De sender alt ut rekommandert. Fikk vite nå av en tidligere kollega i Posten at idag - mot tidligere - så tar en rek.sending like lang tid som B-post... så der ligger noe av forklaringen. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 Skriver 07.07 - ingen ting har skjedd. En helt kurant fakturasak. Nok en purring er sendt - for siste gang. Men én ting skal Chess ha, de bruker en produsent som lager noen supre simkort, aldri har mobilen fungert så raskt som med deres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå